Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات ماه های اخیر قرار است روز ۱۰ خرداد مجمع فدراسیون فوتبال با دستورالعمل های مشخص برگزار شود که یکی از مهمترین هاینش تصمیم نهایی در مورد شهاب الدین عزیزی خادم رئیس معزول است. فردی که با حکم کمیته اخلاق دو سال از فعالیت های فوتبال محروم شده است.

یکی دیگر از مواردی که قرار است در مجمع فدراسیون فوتبال پیرامون آن تصمیم گیری شود، برکنار چند عضو دیگر هیات رئیسه توسط اعضای مجمع است که همین امر برگزاری نشست های اخیر هیات رئیسه را تحت شجاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که قرار بود امروز چهارشنبه آخرین نشست اعضای هیات رئیسه قبل از مجمع برگزار شود، میرشاد ماجدی و شهره موسوی غیبت داشتند تا با وجود حضور چند عضو دیگر، جلسه به حد نصاب نرسد و رسمیت نداشته باشد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد برخی اعضای هیات رئیسه در اندیشه طراحی نقشه ای برای لغو مجمع روز دهم خرداد بودند اما با غیبت سرپرست فدراسیون و یکی از اعضا جلسه به حد نصاب نرسید تا وضعیت پیچیده تر از قبل شود.

مهرداد سراجی، بهرام رضاییان، احسان اصولی، خداداد افشاریان، احمدرضا براتی و طهمورث حیدری اعضایی بودند که امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شدند اما به دلیل غیبت دو عضو دیگر نتوانستند تشکیل جلسه دهند.

در این نشست همچنین باید در مورد برنامه های تیم ملی فوتبال و موارد مورد نظر در مجمع روز ۱۰ خرداد بحث و تبادل نظر می شد.

کد خبر 5499381

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهرداد سراجی شهاب الدین عزیزی خادم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو پرتغال هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی