Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مرادخانی فرزند مرحوم علی مرادخانی معاون اسبق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل اسبق موزه موسیقی ایرانی که خرداد سال گذشته دارفانی را وداع گفت در اولین سالگرد درگذشت پدر فقیدش متنی را منتشر کرد.

در متن منتشر شده از سوی محمدمرادخانی آمده است:

«به نام خدا / با سلام و احترام

در آستانه فرا رسیدن نخستین سالروز درگذشت پدرم علی مرادخانی جلسه ای در موزه موسیقی مورخه سوم خرداد سال جاری برگزار و هیات مدیره محترم موزه موسیقی مطرح کردند که عزم آن دارند به رسم یادبود، مراسم سالگردی برای مرحوم علی مرادخانی با حضور همراهان، همکاران و هنرمندان گرامی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده نیز پیشاپیش از حسن نیت این عزیزان آگاهم و از ایشان کمال قدردانی را دارم. اما اکنون که وضعیت اقتصادی در کشور مساعد نیست و مردم و کارمندان نهادهای دولتی و خصوصی با مشکلات مالی و معیشتی بسیاری مواجه اند و به تبعِ این شرایط صرف هزینه برای برگزاری این گونه مراسم‌ در مکان‌های فرهنگی و هنری باید از اولویت کمتری برخوردار باشد، درخواست و پیشنهاد خانواده این است که تمام هزینه های مراسم مذکور، برای امور فرهنگی و هنری موزه موسیقی صرف گردد.

بدون شک و از آنجا که پدرم از ابتدای بنیان نهادن موزه موسیقی ایران چون یک باغبان از این نهال نوپا مراقبت کرد تا زمانی که تقدیر الهی، او را از این دیار به دیار باقی رهسپار کرد، تمام هم و غمش پیشرفت و تعالی هنر و گستردگی ارتباط بین مردم با هنرمندان حوزه های مختلف بویژه هنر موسیقی بود، حتم دارم که از این تصمیم مشعوف و روانش شاد خواهد شد.

باشد که این درخت تنومند و یادگار آغشته به هوای هنر و عطر موسیقی بیش از پیش و درخشان‌تر بر پیکره‌ی فرهنگی ایران عزیز به کار خود ادامه دهد.»

کد خبر 5499320 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه موسیقی علی مرادخانی خانه موسیقی تئاتر ایران حوزه هنری تئاتر شهر فیلم کوتاه کارگردان تئاتر خرمشهر آزادسازی خرمشهر جشنواره فیلم کن فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شیرین ابو عاقله نقاشی موزه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم

رضا پورزارعی (فیلمساز و روزنامه‌نگار) با انتشار این فیلم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جلوگیری از دف نوازی یک دختر دف‌نواز در مراسم برنامه چهل‌ و‌ پنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله «مرتضی مطهری»‌. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود