Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: خدمت به خانواده شهدا و ملت ایران اسلامی که با استکبار ستیزی خود همواره پای انقلاب ایستاده‌اند، باعث افتخار و مباهات است.

حسین اسماعیلیان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: سال گذشته ساختمان اصلی شرکت آب و فاضلاب مشهد مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد و امروز نیز به مناسبت آزادسازی خرمشهر، تصفیه‌خانه آب شماره یک این شرکت در مشهد به نام سردار شهید  عبدالحسین برونسی نامگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید عبدالحسین برونسی فرمانده تیپ ۱۸ جوادالائمه (ع) و یکی از سرداران شهید خراسان رضوی، ۲۳ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوم خرداد تصفیه خانه آب اب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی