Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید احسان اصولی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مورد برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: نشست امروز به رسمیت نرسید و درخواست جلسه دیگری داده شد.

وی در مورد برگزاری مجمع و حضور عزیزی خادم گفت: باید نشست فردا برگزار شود و بعد از آن در مورد همه موارد به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد ابهامات در رابطه با برگزاری بازی تیم ملی مقابل کانادا خاطرنشان کرد: در این مورد حمید استیلی صحبت می کند و من خیلی اطلاعی ندارم.

وی در مورد زمان برگزاری نشست هیات رییسه فردا گفت:‌ درخواست نشست ثبت شده و به سرپرست فدراسیون هم اعلام شده است.

اصولی در رابطه با اینکه ماجدی به کویت سفر کرده و در فدراسیون حضور ندارد، گفت:‌ او امشب بازخواهد گشت و ساعت جلسه نیز مشخص خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه دادرس اعلام کرده که هیات رییسه به او اجازه صحبت در خصوص رای استیناف شهاب عزیزی خادم را نداده است، گفت:‌ اصلا با دادرس صحبتی نشده است. کمیته استیناف و ارکان قضایی ما مستقل هستند.

برچسب‌ها هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کویت حمید استیلی کمیته استیناف کانادا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کویت حمید استیلی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کویت حمید استیلی کمیته استیناف کانادا فدراسیون فوتبال هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 ویدیویی از صحبت‌های گزارشگر صداوسیما در مورد تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در اروپا و آمریکا در میانه بازی فوتبال در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی