Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره آزمون گواهینامه مدیریت ریسک مؤسسات اعتباری در راستای بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ۲۳ خردادماه ‌برگزار می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایران اکونومیست از بانک مرکزی، پیرو ابلاغ بخشنامه عناوین گواهینامه‌های حرفه‌ای به‌عنوان یکی از شرایط تخصصی موردنیاز برای داوطلبان تصدی سمت مدیریتی در مؤسسات اعتباری، اولین دوره آزمون مربوط به "گواهینامه مدیریت ریسک مؤسسات اعتباری" روز دوشنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۹ صبح در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 داوطلبان شرکت در آزمون یکم خردادماه تا ۱۶ خردادماه باید فرم مشخصات را تکمیل کنند و ۲۱ خردادماه با مراجعه به نشانی اینترنتی https://azmoon.ibi.ac.ir/main می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. 

پس از آزمون گواهینامه مدیریت ریسک موسسات اعتباری، آزمون مربوط به سایر گواهینامه‌های حرفه‌ای بانکداری به طور ماهانه از تیرماه سال جاری و هر ماه یک آزمون با ترتیب «گواهینامه حرفه‌ای بانکداری اسلامی»، «گواهینامه اصول بانکداری ۱»، «گواهینامه اصول بانکداری ۲»، «گواهینامه حسابرسی داخلی مؤسسات اعتباری» و «گواهینامه مدیریت فناوری اطلاعات مؤسسات اعتباری» برگزار شود.

گفتنی است، بانک مرکزی در اواخر فروردین‌ماه سال جاری در بخشنامه‌ای بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را موکول به شرکت در آزمون‌های مربوط و اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای اعلام و آن را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: خیابان پاسداران ، موسسات مالی و اعتباری ، بانک مرکزی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خیابان پاسداران موسسات مالی و اعتباری بانک مرکزی گواهینامه مدیریت موسسات اعتباری مؤسسات اعتباری مدیریت ریسک حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود