Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:28:03 GMT

زمان برداشت یارانه خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۷۷۰۸

زمان برداشت یارانه خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که احتمالا یارانه خرداد ماه در آخرین روزهای ماه جاری قابل برداشت می‌شود.

کمک معیشتی جدید دولت برای ۹ دهک درآمدی جامعه واریز شد. و تعدادی از افراد که جزو دهک دهم شناخته شدند، از لیست جدید خط خوردند.

اما بسیاری از این افراد به عدم واریز یارانه انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد معترضان به واریز نشدن کمک معیشتی اردیبهشت ماه، در سامانه ثبت‌نام کنند و وزارت کار بعد از رسیدگی به این اعتراضات، لیست جدید یارانه‌بگیران را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار دهد.

حالا این سازمان اعلام کرده که برای واریز یارانه خرداد ماه، منتظر اتمام ثبت‌نام جاماندگان است و در مرحله بعد باید اطلاعات ثبت‌نام شدگان را بررسی کند و این روند سبب می‌شود که یارانه آخر خرداد ماه واریز شود.

اولین یارانه جدید در روز ۲۱ اردیبهشت ماه قابل برداشت شد و انتظار می‌رفت که یارانه خرداد ماه هم نهایتا تا تاریخ ۲۱ خرداد قابل برداشت باشد.

یارانه جدید برای جاماندگان واریز می‌شود؟

رئیس جمهور گفته بود درباره اولین ماه واریز یارانه‌ها اصل بر خوداظهاری افراد است و یارانه جدید برای تمام افرادی که اعتراض کرده‌ و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند واریز می‌شود.

اما قرار بر این بود افرادی که همچنان وارد لیست نشده‌اند برای دریافت یارانه ثبت نام کنند تا اطلاعات آنها راستی‌آزمایی شود و چنانچه جزو ۹ دهک اول درآمدی باشند وارد لیست یارانه خرداد ماه شوند.

فرصت ثبت‌نام برای کمک معیشتی جدید تا چهارم خرداد ماه بوده و افراد تنها تا امروز برای اعتراض و ثبت اطلاعات خود فرصت دارند.

به نظر می‌رسد که وزارت کار و سازمان هدفمندی یارانه‌ها باید به اعتراضات و درخواست‌های ثبت‌شده رسیدگی کند و افراد واجد شرایط را به لیست پیشین اضافه کند. بر این اساس با توجه به اینکه قرار است به اعتراضات هم رسیدگی شود یارانه جاماندگانی که وزارت کار تشخیص بدهد، پایان ماه واریز می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یارانه یارانه معیشتی یارانه خرداد ماه یارانه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

منبع: تجارت نیوز

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • برنامه آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • انتشار سریال آیدا پناهنده از سوم خرداد
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان