Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی استانداری، استاندار سیستان و بلوچستان با حضور میدانی در منطقه زلزله‌زده "سرجنگل" از این مناطق بازدید به عمل آورد.

حسین مدرس خیابانی گفت:  ایمن‌سازی منازل مسکونی این منطقه زلزله‌خیز در دستور کار قرار گرفته و تیم‌های ارزیاب به محض وقوع زلزله در محل مستقر شدند که خوشبختانه این زلزله خسارت جانی و مالی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر از ابتدای وقوع حادثه چادر‌های امداد و نجات را برپا کردند و به مدت یک هفته به صورت شبانه‌روزی در محل حضور دارند.

او گفت: در چهار نقطه بخش "کورین" خانه‌های هلال راه‌اندازی شد و اید اطلاع‌رسانی و آموزش به موقع برای تمام ساکنان صورت گیرد که در این راستا می‌توان از ظرفیت معتمدین، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده کرد.

مدرس خیابانی گفت: اعطای تسهیلات به مردم منطقه در قالب طرح ویژه مقاوم‌سازی در دستور کار قرار گرفت تا مردم علاوه بر مقاوم‌سازی منازل بتوانند خانه‌های خود را نیز بازسازی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه سرجنگل، گفت: ایستگاه آتش‌نشانی تا بهمن‌ماه امسال ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری