Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی عصر چهارشنبه در یادواره سرداران، امیران و هزار و ۱۷۵۲ شهید شهرستان بابل با گرامیداشت سالروز سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: فرزندان رزمنده و مؤمن مازندران و بابل در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر، خط شکنی و حماسه آفرینی کردند و در شب اول عملیات با عبور از رودخانه کارون ۲۵ کیلومتر پیشرفتی کردند در حالی که بالای سرشان توپخانه وزیرپایشان میدان و جلوی رویشان تیربار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دلاورمردی های لشکر ۲۵ کربلا و جانفشانی‌های نیروها و مردم در حماسه خرمشهر اظهار داشت: آن حماسه براساس ایمان، جهاد و شهادت و اطلاعات از امر حضرت امام حاصل شد و با فرمان حضرت امام، دو میلیون نیروی داوطلب وارد میدان نبرد شدند و ۱۶۷ هزار نیرو از مازندران بوده است.

وی تصریح کرد: رزمندگان و دلاورمردان مازندران کارعظیمی را در دوران دفاع انجام دادند و این استان مهد علمای بزرگی از جمله علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی و غیره است.

رمز پیروزی ما در خرمشهر مقاومت بود

سرلشکر صفوی با عنوان اینکه در سال‌های دفاع مقدس جبهه دارای عمق بود و بازار، صدا وسیما، خانه‌ها و دانشگاه‌ها و غیره از جنگ پشتیبانی کرد، افزود: رمز پیروزی ما در خرمشهر مقاومت بود و اکنون نیز خرمشهرها پیش روی داریم و جنس جنگ عوض شده است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به جنگ ترکیبی، رسانه‌ای و نرم و جنگ نفوذی‌ها در داخل گفت: نفوذی‌ها همزبان با آمریکایی هستند و اطلاعات می‌دهند.

وی با بیان اینکه کشورداری سخت است زیرا کشور و ملت بزرگی هستیم و فرهنگ و تمدن چند هزارساله ای داریم، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی مامقاومت بوده است وامروز نیز باید در جنگ ترکیبی و هیبریدی مقاومت کرد.

وی با اظهار اینکه جنگ‌های آینده علیه ایران از نظر ماهیت، شدت و طول مدت و فناوری پیشرفته و جدید متفاوت خواهد بود، افزود: هرچند جهاد تمام شده اما دفاع تمام نشده است وهرکس در هرمنصبی است باید به این انقلاب کمک کنند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: مکتب دفاع مقدس به مکتب مقاومت تبدیل شده است و سنگ بنای این انقلاب و تفکر مردم سالاری دینی در کشورهای دیگر صادرشده است.

وی با عنوان اینکه رهبر انقلاب اسلامی فقط رهبر جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه فرمانده کل قوا بلاد اسلامی است، افزود: ما باید راهکارهای خودمان را عوض کنیم وکار وعمل خود را خدایی کنیم موفق خواهیم بود.

سرلشکر صفوی با عنوان اینکه اگر تفکر و اندیشه به اخلاق و جنبه‌های رفتاری انسان نشود، عمل بدون اخلاص فایده‌ای ندارد، گفت: نسل جوان و مسئولان اجرایی باید کارآمدی داشته باشند.

وی به جوانان تاکید کرد تا تاریخ چندصدساله کشور و استان را بخوانند زیرا مازندران استانی با پیشینه تاریخی، تندنی و دینی بالایی است و دلاورمردی در ژن مازندرانی‌ها و مردم ایران است.

دفاع و جهاد کنونی علمی و اقتصادی ادامه دارد

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اظهار اینکه دفاع و جهاد کنونی علمی، اقتصادی و خدمت به مردم ادامه دارد، گفت: نباید منتظر دستگاه‌های اداری کشور باشیم و امروز باید به مستمندان و فقیران کمک کنیم.

وی با اظهار اینکه مدل جمهوری اسلامی و مردمسالاری دینی را معرفی کنیم، گفت: مقام معظم رهبری فرمانده دفاع از بلاد اسلامی است و حضور امثال سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم، سبب ساماندهی ۷۰ هزار نیروی مردمی در سوریه و براندازی داعشی ها شدند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه در جبهه همه به فکر خدا بودند اما اکنون همه به فکر منافع فردی و حزبی هستند، گفت: رمز و راز پیروزی ما در دفاع مقدس سبب می‌شود تا از گردنه‌های سخت عبور کنیم و به پیروزی‌های بزرگ‌تری دست یابیم.

کد خبر 5499461

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری یحیی رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب یادواره شهید آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر ساختمان متروپل گرد و غبار ویروس کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر خراسان رضوی ابادان فرمانده کل قوا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد