Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:47:25 GMT

فروش اقساطی آپارتمان برج های رومنس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۴۱۸

فروش اقساطی آپارتمان برج های رومنس

در این طرح فقط با پیش پرداخت ۱۴۰ میلیون و واریز اقساط ۳۶ ماهه، آن هم با پرداخت ۲ مرحله وام بلند مدت ۳ تا ۱۲ ساله با اعطای قدرالسهم در دفترخانه اسناد رسمی صاحب خانه دلخواه خود شوید.

سازنده این برج ها شرکت توسعه مسکن همت با رزومه ای ۱۷ ساله در سراسر تهران علی الخصوص در منطقه ۲۲ چیتگر است. برای آشنایی بیشتر با سازه های قبلی این شرکت می توان به قسمتی از سازه های پاسارگاد ۱ و ۲، برلیان ۱ و۲، پارسیا، لتمال، عقاب و سرو ۸ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امکانات مجموعه:

لابی مجلل و باشکوه لابی من ۲۴ ساعته استخر ، سونا و جکوزی باشگاه بدنسازی مجزا برای آقایان و بانوان سالن ورزشی چند منظوره مهد کودک سالن اجتماعات جاده تندرستی هایپر مارکت، کارواش و نانوایی پارکینگ اختصاصی مهمان سیستم اعلام و اطفا حریق سیستم تهویه مدرن آسانسور باربری و نفربر پله اضطراری استاندارد


این برج خوش نقشه با تمامی امکانات هتلینگ خود مناسب برای زندگی ای آرام و دلچسب در کنار بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه ایران مال است. همچنین در صورت خرید با فاصله ای ۵ دقیقه ای به بزرگترین دریاچه مصنوعی ایران دسترسی خواهید داشت.

برج از لحاظ جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و در مرحله ای قرار دارد که رشد بسیار بالایی را تجربه خواهد کرد.

در این طرح پارکینگ انباری مشاعات و انشعابات به صورت جداگانه محاسبه نمی‌شود و مبلغی اضافه از شما دریافت نخواهد شد. متراژهای نامبرده به شرح زیر است:

۷۵ متر ۱ خواب ۱۱۵ متر ۲ خواب ۱۳۵ متر ۳ خواب ۱۵۰ متر ۳ خواب


دسترسی به شاه راه های اصلی تهران همانند ( همت/خرازی، حکیم/همدانی، تهران کرج، لشگری، فتح) با پیش خرید این برج ها برای شما میسر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در انتهای مطلب تماس بگیرید.

کارشناس فروش پروژه : خانم مقدم

تلفن تماس
۰۹۱۲۵۲۵۷۳۸۹


اینستاگرام
https://instagram.com/arvan۲۲_group?igshid=YmMyMTA۲M۲Y=

کد خبر 1634646

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش  صدای ایران از ایرنا، آرش صیادی با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، اظهار داشت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی افزود: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و باتوجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحد‌های نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند تاکید کرد: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • فروش اینترنتی دارو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد