Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:11:03 GMT

تصادف هولناک در جاده کمربندی جوادیه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۵۲۱

تصادف هولناک در جاده کمربندی جوادیه

محمد هادی قانع گفت: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۵ ، ۴ و ۵ را به جاده کمربندی اعزام کرد.

او گفت: این حادثه هولناک در ساعت ۱۱:۲۵ امروز چهارم خرداد ماه از جدا شدن قسمت حمل بار خودروی تریلی در حال حرکت و برخورد شدید آن با خودروی سواری پیکان در جاده کمربندی به موقع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع گفت: در این حادثه خودرو پیکان با سه سرنشین پس از برخورد با قسمت حمل بار خودروی تریلی، از مسیر اصلی خارج و بین خودرو و دیواره خارجی یک کارگاه به دام افتاد.

او گفت: بر اثر این سانحه رانندگی سه سرنشین ( خانم و آقای جوان و یک نوجوان ۱۴ ساله) در وضعیت وخیمی در اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان با رسیدن به محل با توجه به وخامت حال مصدومین به سرعت مشغول عملیات شدند.

قانع گفت: نیروهای آتش نشانی ضمن امداد رسانی به مصدومین، برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام به چیدمان علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر کردند.

او گفت: نیروهای آتش نشان با ایمن سازی محل حادثه و همچنین خودروی تصادفی، در عملیاتی حساس با استفاده از ابزار تخصصی نجات و جرثقیل فضاسازی لازم ایجاد و سرنشینان محبوس شده را از داخل اتاقک خودرو خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع گفت: متاسفانه پس از معاینات انجام شده و به تائید عوامل اورژانس مشخص شد نوجوان ۱۴ ساله گرفتار در خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و یک خانم مصدوم و راننده خودروی پیکان که به شدت مصدوم شده بودند سریعا به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز قانع گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره ۲ رخ داد، ۳ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد