Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نگاه کاپیتان تیم ملی والیبال بازی بدون نفراتی چون سعید معروف و سیدمحمد موسوی چالشی بزرگ برای این تیم به شمار می‌آید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال در تمرین عصر امروز (چهارشنبه) این تیم اظهار داشت:  شرایط خوبی داریم. کار کردن با جوانان بسیار خوب است، چون با تمام قوا تمرین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان جوان تجربه کمی دارند، ولی همه بازیکنان بزرگ نیز کار خود را به همین شکل شروع کرده‌اند. بازیکنان جوان ما بسیار پرقدرت و شاداب هستند.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره دیدارهای هفته نخست لیگ ملت‌ها گفت: با تمام قوا در این مسابقات ظاهر خواهیم شد. مسابقات بسیار سختی را پیش رو داریم ولی این دلیل نمی‌شود که به باخت فکر کنیم.

عبادی‌پور تصریح کرد: ما بازیکنان بزرگی مثل موسوی، معروف و غفور را از دست داده‌ایم که بازی کردن بدون آنها برای ما چالشی بسیار بزرگ است. از طرفی مصدومانی مثل کریمی، صالحی و مجرد هم داریم که پس از اضافه شدن آنها قدرت تیمی ما دو چندان خواهد شد. من هم زمانی از تیم ملی خواهم رفت و جوانان شایسته جای مرا خواهند گرفت.

وی در مورد تیم فصل آینده خود گفت: قرارداد پنج ساله‌ای با تیم اسکرا داشتم که به پایان رسید و باید برای آینده خود تصمیمی جدی می‌گرفتم. حضور من در لیگ ایتالیا قطعی شده است و سال آینده در میلانو بازی خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، اسماعیل مسافر، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن 14 بازیکن تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها هستند.

برنامه چهار دیدار هفته نخست تیم ملی در لیگ ملت‌ها به وقت تهران به شرح زیر است:

چهارشنبه 18 خرداد؛ ایران - چین، ساعت 1:30
جمعه 20 خرداد؛ ایران - هلند؛ ساعت 22:30
یکشنبه 22 خرداد؛ ایران - استرالیا؛  ساعت 4:30
یکشنبه 22 خرداد؛ ایران - ژاپن؛ ساعت 20:30

فهرست 25 نفره تیم ملی والیبال ایران اعلام شد

انتهای پیام/  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی والیبال عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد