Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پیشین منچسترسیتی شاید زودتر از آنچه تصور می‌شد، به فوتبال انگلستان برگردد.

مذاکرات برنلی با وینسنت کمپانی برای پست سرمربی باشگاه ادامه دارد. 

طرفداری | به گزارش اسکای، احتمال دارد مدافع پیشین تیم ملی بلژیک تا پایان روز چهارشنبه از اندرلخت جدا شود. در حالی که هنوز تصمیمی در مورد جانشین شان دایچ در ترف مور گرفته نشده است، کمپانی یکی از گزینه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرابی‌ها از زمان اخراج دایچ در ماه آوریل، فاقد یک سرمربی تمام وقت بوده‌اند و در این مدت مایک جکسون با کسب ۱۱ امتیاز از ۸ بازی پایانی، نتوانست مانع سقوط آن‌ها به چمپیونشیپ شود. جکسون پس از بازی پایانی فصل مقابل نیوکاسل از صحبت کردن در مورد آینده و این که آیا به طور دائمی آن سمت را برعهده خواهد گرفت، خودداری کرد.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار