Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی بندرعباس در بازرسی از یک بارانداز و محل دپو سوخت، ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه جلابی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق سوخت شب گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه استخفاظی در خورخرگی به تعدادی خوردو وانت نسیان در حال تخلیه سوخت توسط مشک ماری در ساحل دریا مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

42 هزار لیتر سوخت قاچاق در بلوچستان کشف شدکشف محموله سنگین سوخت قاچاق در آب‌های هرمزگان/ بیش از 400 هزار لیتر گازوئیل کشف شد150هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس کشف شد/ قاچاقچیان از ‌محل فرار کردند 

وی افزود: رانندگان خودروها با مشاهده مامورین اقدام به فرار کردند ماموران این یگان با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه‌های حسنلنگی، قلعه قاضی و پاسگاه دریابانی کولغان در یک عملیات ضربتی در بازرسی از محل مقدار 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به صورت بلاصاحب کشف و ضبط کردند.

سردار غلامرضا جعفری ارزش این محموله سوخت کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان اقتصادی 15میلیارد ریال عنوان کرده و گفت: تلاش ماموران برای دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوخت قاچاق هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس