Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:49:04 GMT

مذاکرات وست هم با رن برای جذب نایف اکرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۸۹۳۵

کورت زوما، کریگ داوسون، عیسی دیوپ و آنجلو اوگبونا مدافعان میانی فعلی چکش‌ها هستند که البته به طور متناوب، بخشی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست دادند. 

وست هم برای جذب نایف اکرد، مدافع میانی باشگاه رن دست به کار شده است.

طرفداری | به گزارش اسکای، منابع فرانسوی می‌گویند هزینه انتقال این مدافع مراکشی که تا سال ۲۰۲۵ با رن قرارداد دارد، ۱۵ میلیون پوند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید مویس پس از کسب سهمیه اروپایی دیگر، خواهان تقویت بنیه تیمش شده است و یکی از تقاضاهای او به جذب مدافع میانی جدیدی برمی‌گردد. اکرد در فصلی که گذشت طی ۳۱ بازی در لیگ فرانسه ۵۴ قطع توپ، ۳۰ سد توپ و ۱۸۲ دفع توپ داشت. 

آلفونس آرئولا و جسی لینگارد دیگر بازیکنانی هستند که وست هم در این مقطع به امضای قرارداد با آن‌ها می‌اندیشد. 

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه