Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا گفت: امتیاز رنکینگ مسابقات آسیای میانه به بازی‌های انفرادی تخصیص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین بدیعی، دبیر‌کل کنفدراسیون تنیس‌روی‌میز آسیا اظهار داشت: خاستگاه این رشته در ایران، شهر آبادان از سال ۱۳۱۷ بوده و حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و جان باختن هموطنان عزیز را تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه بیان داشت: منبع درآمد کنفدراسیون‌ها و ارگان‌های ورزشی، مسابقات رسمی در قاره‌ها و جهان است و با توجه به کنسلی مکرر مسابقات مختلف، با مشکلات جدی روبرو شده‌ایم.   بدیعی پیرامون تعویق بازی‌های آسیایی عنوان داشت: تنیس روی میز دنیا بدون حضور چین و اسپانسرهای چینی معنا و مفهومی ندارد. میزبانی بازی‌های آسیایی، مسابقات آسیایی جوانان و مسابقات جهانی با چین بود که هر ۳ رویداد لغو شده اما مسابقات آسیای میانه برای رده بندی و ارتقای رنکینگ ورزشکاران حائز اهمیت است.   او همچنین اذعان داشت: بازی‌های آسیای میانه مرحله مقدماتی برای مسابقات اصلی در قاره آسیا محسوب می‌شود که با مکاتبات بنده با فدراسیون جهانی، موفق به اخذ رنکینگ برای این مسابقات شدیم.    دبیرکل کنفدراسیون آسیایی در همین رابطه تصریح داشت: امتیاز رنکینگ مسابقات آسیای میانه به بازی‌های انفرادی تخصیص یافت. مدیر مسابقات آسیای میانه از ایران به دلیل حفظ تعادل مسابقات خواهد بود و تقسیم سهمیه قاره بر اساس نحوه انتخابی مسابقه المپیک پاریس و ابلاغ فدراسیون جهانی بستگی دارد.   وی تاکید داشت: با استناد به چارت IOC و جهانی‌سازی المپیک ،تلاش خواهیم کرد به نحوی انتخابی المپیک را پیش‌بینی کنیم که امکان حضور همه مناطق در مسابقات المپیک فراهم شود و در حال جمع بندی نظرات برای نحوه برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هستیم.   بدیعی در پایان به رادیو ایران گفت: رایزنی بین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با شهردار اصفهان،جهت افتتاح دفتر دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا طی یک یا دو ماه آینده در شهر اصفهان انجام شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مسابقات آسیای میانه تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از ایران دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه_ چهاردهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 749700

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • سرگذشت فارسی‌زبانان آسیای میانه /نگاهی به کتاب «تاریخ تاجیکان ورارود»
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی