Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای هدف بزرگی دور هم جمع شده اند، به دنبال آزادی زندانیان و بازگشت پدر یا مادری به آغوش خانواده اش هستند تا کانون گرمی را به یک خانواده هدیه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رزمایش جهاد امیدآفرینی این روزها التیام بخش دردهای مناطق محروم البرز شده و مردم محله های کم برخوردار را دلگرم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه برای خدمت به صف شده اند، از گروه های جهادی بسیج و پزشکان تا مدیران و اقشار سپاه تا گوشه ای از دغدغه ها و مشکلات را مرتفع کرده و گره گشایی کنند.   پای کار آمده اند تا نشان دهند عزم و اراده آنها سخت از مشکلات است، هم افزایی آنها می تواند مردم را مطالبه گر کرده و آنها را هم برای رفع موانع با مدیران همراه کند.   اینجا قرارگاه اجتماعی حصارک کرج است، یکی از ۱۳ محله ای که در رزمایش جهاد امیدآفرینی شکل گرفته تا با کمک ساکنان آن به معضلات آنها در منطقه رسیدگی کند.   برای هدف بزرگی دور هم جمع شده اند، به دنبال آزادی زندانیان و بازگشت پدر یا مادری به آغوش خانواده اش هستند تا کانون گرمی را به یک خانواده بازگردانند.     فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) کرج به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ فعالیت های مردم حصارک با محوریت مسجد ولیعصر (عج) موجب راه اندازی قرارگاه مالک اشتر شد.   حاجی محمدی ادامه می دهد؛ امروز آزادسازی خرمشهر و پای کار آوردن ظرفیت های مردم الگوی رفع مشکلات، محاصرهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است.   به گفته وی هنر امام (ره) ایجاد فضای مناسب برای رشد مردم بود، هر چه محله از نظر اقتصادی پائین تر باشد استعداد مردم و پایبندی آنها به مسائل دینی بیشتر است.   این فرمانده تصریح کرد: یک هزار بسته معیشتی با همراهی خیرین برای خانواده های آسیب دیده از کرونا در رزمایش جهاد امیدآفرینی در نظر گرفته شده است.   به گفته حاجی محمدی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هم جزئی از رزمایش بوده و تعدادی از آنها شناسایی شده اند تا بخشی از کمک ها به آنها اختصاص یابد.   حجت الاسلام فلاح صفری امام جماعت این مسجد می گوید؛ وضعیت خیابان ها و ساخت و سازهای غیرمجاز مردم حصارک پائین را با دغدغه هایی همراه کرده است.     وی به مسائل امنیتی، فروش موادمخدر و فقر مطلق در محله های المهدی و رضاشهر اشاره کرد و ادامه می دهد؛ از مئئولین تعهد شفاهی گرفتیم اقدام کنند.   به گفته این امام مسجد شناسایی مشکلات عمرانی، امنیتی، فرهنگی، استقرار ۱۰ روزه تیم پزشکی در مساجد و مشاوره حقوقی با حضور وکلای جهادی انجام می شود.   حجت الاسلام فلاح صفری می گوید؛ یکی از معضلات حصارک پائین سد معبر است و تردد در خیابان های اصلی را با مشکل مواجه کرده است.   وی به وعده های مسئولین برای حل دغدغه کسبه اشاره کرده و ادامه می دهد؛ بازسازی و تعمیر ۵ خانه محروم با همراهی شهرداری این منطقه انجام می شود.   به گفته حجت الاسلام فلاح صفری برخورد با اراذل و اوباش، فروش مواد مخدر و مشروبات الکی هم یکی از برنامه های رزمایش مذکور در حصارک پائین است.   بر اساس اعلام این امام مسجد برگزاری مسابقات بومی محلی، زیباسازی شهر، اهدا ۲ جهیزیه به زوج های نیازمند هم با همراهی مردم و خیرین انجام می شود.   حجت الاسلام فلاح صفری ادامه می دهد؛ اغلب زندانیان متاسفانه گرفتار جرائم غیر عمد شده و نیازمند همدلی و کمک هستند تا به آغوش خانواده برگردند.   همت مردم و خیرین در مسجد ولیعصر (عج) موجب جمع آوری ۱۲ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان شد تا جهاد امیدآفرینی خانواده آنها را دلگرم کند.   در ادامه تصاویر و فیلمی از این برنامه مشاهده خواهید کرد؛
 

منبع: دانا

کلیدواژه: جهاد امیدآفرینی ادامه می دهد شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه