Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@06:05:49 GMT

گران‌ترین بازیکن جهان به فروش می‌رسد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۹۲۵۰

گران‌ترین بازیکن جهان به فروش می‌رسد!

آفتاب‌‌نیوز :

پس از اینکه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن موفق شد قرارداد کیلیان امباپه را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند و مانع از انتقال او به رئال مادرید شود، رسانه‌های فرانسوی گزارش‌هایی از امتیازاتی که این باشگاه به این ستاره فرانسوی داده، منتشر کردند که بر اساس آن این بازیکن می‌تواند در انتخاب مربی، تغییر مدیر ورزشی تیم و لیست ورودی وخروجی باشگاه تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ادعای برخی رسانه‌ها در یکی از این موارد امباپه از مدیران باشگاه خواسته تا نیمار را در لیست فروش قرار دهند.

حالا سایت «گل» خبر می‌دهد که سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مخالف فروش نیمار در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو نیستند، به شرطی که پیشنهاد مناسبی برای انتقال این مهاجم برزیلی دریافت کنند. نیمار در سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به PSG پیوست و از آن زمان تاکنون ۱۰۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده و در عین حال به آنها کمک کرده تا چهار عنوان قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه کسب کنند.

نیمار سال گذشته میلادی بود که قراردادش را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد اما ماندن امباپه در این تیم ممکن است آینده حرفه‌ای او را تحت‌تأثیر قرار دهد. این ستاره ۳۰ ساله قصد ترک پارک‌دوپرنس را ندارد، اما لوئیس کامپوس مدیر ورزشی جدید PSG و مدیران باشگاه نگران این هستند که او مشکلاتی برای تیم ایجاد کند، به همین خاطر درها را برای خروج احتمالی او باز خواهند گذاشت.

محتمل‌ترین مقصد نیمار در صورت جدایی از پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه بارسلونا خواهد بود، این در حالی است که در گذشته باشگاه‌های لیگ برتری از جمله منچستریونایتد نیز نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0

بازدید 6 تیم‌های فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا - نیمه نهایی (دور رفت) به مصاف هم رفتند و در نهایت دورتموند یک بر صفر پاری سن ژرمن را برد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 36 تک گل دورتموند را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟