Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادن هازارد ظاهراً حس بی پروایی خود را پیدا کرده و در وضعیت بهتری قرار دارد

ادن هازارد بعد از نزدیک به دو سال تحمل پلاتینی در مچ پای خود، بالاخره با عمل جراحی آن را از پای خود خارج کرد و حالا امید بیشتری به سال های پیش رو دارد.

طرفداری | ستاره بلژیکی نسبت به بازگشت خود به روزهای اوج خوشبین است:

سال سختی بوده است، اما دلیل خیلی بازی نکردنم را می دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتوانستم بهترین عملکردم را ارائه کنم. حالا از صفر شروع کرده ام، اما یک صلاح اضافی مهم دارم. بعد از عمل جراحی، که برای مدتی طولانی می خواستم انجامش دهم، حالا دوباره بدون ترس بازی می کنم. آماده ام تا نقشی در فینال ایفا کنم، می خواهم نشان دهم که چه توانایی هایی دارم، و این از شنبه شروع می شود.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفته و شروع این بازی جذاب آغاز شد تا دو تیم کار را با تساوی 1-1 دنبال کنند.

بارسا که بازی را هجومی آغاز کرده بود خیلی زود به گل رسید. لامینه یامال در میانه میدان توپ را در اختیار داشت و نگاهی به سمت خط دفاعی حریف انداخت تا متوجه حرکت آندریاس کریستنسن شد.

کریستنسن ارسال دقیق یامال را کنترل کرد و در آستانه ورود به محوطه جریمه فضا را مناسب دید تا توپ را با ضربه پای راست به گل تبدیل کند. این گل در حالی به سر رسید که تنها دو دقیقه و ۳۰ ثانیه از بازی گذشته بود.

بارسا با این گل انگیزه زیادی گرفت و به این فکر بود که با حملات بیشتر این اختلاف را بیشتر کند اما خیرونا غافلگیرکننده ظاهر شد و خیلی زود به گل تساوی رسید.

درحالیکه دوربین‌های تلویزیونی هنوز بازپخش صحنه گل بارسا را نشان می‌دادند، خیرونا روی یک حمله حساب شده گل زد و در دقیقه سه و ۴۰ ثانیه به گل تساوی رسید.

مارتین بعد از نفوذ به خط دفاعی بارسلونا موفق شد از سمت راست محوطه جریمه توپ را به سمت دروازه بفرستد که آرتم دووبیک در رقابت با رونالد آرائوخو با سر به این توپ ضربه زد و دروازه بارسا را باز کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت