Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمداسماعیل مطلق عصر چهارشنبه در آیین افتتاح سه مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: معاون اول رئیس جمهور درباره وضعیت کالا و کالابرگ دستور دادند که بررسی لازم درباره کالابرگها صورت گیرد و میزان توزیع پروتئین، لبنیات، کربوهیدرات، وضعیت سالمندان، زنان باردار و کودکان زیرپنج سال بررسی شود تا ریزمغذی ها و ترکیبات مورد نیاز بدن فراهم شود که اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کمیته های فنی در این خصوص تشکیل شده است، تصریح کرد: کمیته سازگاری، آسیب پذیری، آموزش، پژوهش، گردوغبار، ریزمغذی ها زیرنظر این شورا برگزار شده است.
مطلق درباره تغییر اقلیم نیز افزود: تصور می شد بیماری های واگیر کم شده که کرونا، ابله میمونی خلاف این را نشان داد.
مطلق ادامه داد: تغییر اقلیم بر بیماری های تنفسی، روانی و استرس تاثیر دارد و بیماری های نوپدید و نوظهور و بیماری های  قلبی، تنفسی و پوستی ایجاد می کند که همه باید کمک کنیم تا مراکز تحقیقاتی به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

 وی افزود: ۹ وزیر و هشت سازمان عضو این شورا هستند که درجهت ارتقای سلامت جسمی، روحی، روانی، اجتماعی و معنوی فرد تلاش می کنند.
دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: ۷۵ درصد ارتقای سلامت و امید به زندگی کیفی مربوط به دستگاه ها و وزارتخانه های دیگر و ۲۵ درصد مربوط به وزارت بهداشت است که ما به دیگر دستگاه ها نیز کمک می کنیم تا ارتقای کیفی محقق شود.
وی تصریح کرد : دبیرخانه این شورا کارگروه های مختلفی دارد و موضوع های مختلفی از جمله  تغییر اقلیم، امنیت و سلامت غذا از تولید تا سفره را با هماهنگی سایر دستگاه ها به عهده دارد.
مطلق به اقدامات این شورا درباره کرونا اشاره کرد و گفت: اگر درباره مشاهده یک پشه در چند شهر کشور به موقع ورود نشود ممکن است مانند مالاریا کل کشور را فرا بگیرد که این موضوع در این شورا بررسی می شود.

برچسب‌ها دزفول خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دزفول خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو