Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم فرحانی شامگاه چهارشنبه تصریح کرد: شرایط اقتصادی مردم درحدی نیست که بتوانند از عهده این خسارت ها و هزینه ها برآیند، بنده از طریق ریاست قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور و وزرای مربوطه پیگیر حقوق مردم آبادان خواهم بود.

وی گفت: فاجعه دردناک ریزش برج متروپل مصداق فساد مزمن است که نتیجه آن قربانی شدن شهروندان مظلوم آبادانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز همدری با خانواده آسیب دیدگان حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل آبادان و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مصدومان گفت: این حادثه که ابعاد آن بسیار بیشتر از مجتمع تجاری پلاسکو است بیش از آنکه ناشی از سانحه غیرمترقبه باشد، معلول فساد اداری و ترک فعل اشخاص حقوقی و حقیقی است که متاسفانه تاوان آنرا کسبه و عابرین مظلوم دادند.

آیت الله فرحانی افزود: اینکه چرا عده ای با وجود تذکرات ناظران و تخلفات واضح از ساخت این برج جلوگیری نکرده و با تساهل و ترک فعل زمینه ساز چنین فاجعه دردناکی شدند، محل سئوال و شک برانگیز است و بنده از نهادهای نظارتی بویژه دستگاه قضایی می خواهم با بررسی دقیق ابعاد حادثه ریزش ساختمان متروپل خاطیان و مقصرین را به میز محاکمه بکشانند و برخورد جدی با متخلفان شود.

دوم خرداد ماه جاری ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان فرو ریخت که تاکنون ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند و ۳۷ نفر مصدوم از زیر آوار خارج شدند.

آوار برداری همچنان ادامه دارد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی همچنان در صحنه حادثه حضور دارند.

برچسب‌ها خوزستان آبادان خسارت مالی پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان آبادان خسارت مالی خوزستان آبادان خسارت مالی متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری بر لزوم اقامه نمازجماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی تاکیدو تصریح کرد: افرادی که دچار ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند با فرهنگ و اقامه نماز بیگانه هستند

وی با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به مازندران افزود: باید در تلاش باشیم تا توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی بهبود یابد

وی با بیان اینکه نشست شورای اقامه نماز هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ اجتماعی جزو برنامه‌های اولویت دار استان است گفت: این نشست‌ها در شهرستان‌ها هم باید بصورت منظم برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیمی دبیر شورای اقامه نماز استان در این نشست با اشاره به اینکه باید مصوبات شورای اقامه نماز در دوره‌های گذشته از سوی مسئولان اجرایی شود گفت: همه دستگاه و نهاد‌ها باید در اجرای مصوبات شورای اقامه بسیج شوند

وی با اشاره به اینکه اماکن بین راهی برای اقامه نماز باید برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شوند افزود: مازندران قطب گردشگریست، اما متاسفانه اکثر مساجد بین راهی در هنگام نماز صبح بسته است

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ببینید | ریزش سقف در دانشگاه ملک‌ فهد | خسارت باران شدید به عربستان
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق