Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید مهدی رحمتی» در نشست خبری پس از دیدار با پیکان در اراک افزود: شرایط بازی را همه دیدند و در طول ۹۰ دقیقه هر زمان که اراده کردیم، موقعیت خلق می‌کردیم و توانستیم از موقعیت‌ها و اصراری که داشتیم، صاحب توپ شویم و به گل رسیدیم.

وی بیان کرد: اما روی یک صحنه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم و پس از آن هم هرچه تلاش کردیم نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: سعی می‌کنیم در بازی بعد امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

رحمتی درباره داوری هم گفت: اشتباهات داوری، جزئی از فوتبال است و همانطور که مربی و بازیکن اشتباه می‌کنند، داور هم اجازه اشتباه دارد.

وی اظهار داشت: اما اینکه صحنه‌ای دیده شود و گرفته نشود، از اشتباه فراتر است و این نشان می‌دهد که جسارت لازم در داورها در هفته آخر لیگ دیده نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: در دقیقه ۲ یا سه بازی، در ۱۸ قدم ارسال را انجام دادیم، بازیکن تیم حریف، دستش باز بود، داور وسط به کمک داور نگاه می‌کرد و کمک داور به داور وسط نگاه می‌کرد و عملا تیم داوری خیلی نقش پررنگی در نتیجه امروز داشت و اگر داور ۲ صحنه پنالتی که برای آلومینیوم گرفته نشد را نگاه کند، متوجه اشتباه خود می‌شود.

رحمتی تصریح کرد: یک آفساید ۱۰۰ درصدی که آفساید نبود، از دیگر اشتباهات بود.

وی عنوان کرد: امید است در سال‌های آتی اشتباهات داوری کمتر شود و اگر داور کنار دروازه به داورها اضافه شود، خیلی کمک دهنده است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: حتی صحنه‌های ۵۰ ،۵۰ هم در زمین خودمان به نفع آلومینیوم گرفته نشد و این برای ما مشکل ساز شده و امیدوارم مسئولان باشگاه اعتراض ما را به کمیته داوران، لیگ وکمیته انضباطی برسانند تا تاملی درخصوص داوری صورت گیرد.

رحمتی درخصوص وضعیت لیگ امسال هم گفت: لیگ فوتبال امسال نسبت به قبل به لحاظ فوتبالی پیشرفت چندانی نداشت، بیشتر تیم‌ها نتیجه‌گرا بودند و برای گرفتن امتیاز به زمین می‌آمدند.

وی اظهار داشت: طراوات و شادابی در تیم‌ها نبود و بیشتر دنبال نتیجه و امتیاز گرفتن بودند که این روند از کیفیت لیگ کم می‌کند و جسارت کمتری ایجاد می‌کند تا به بازیکنان جوان میدان داده شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص وضعیت قراردادش هم گفت: طبق قراردادی که با باشگاه آلومینیوم بسته شده و بندهایی که در قرارداد آمده، قرارداد من برای فصل دیگر هم جاری است.

رحمتی بیان کرد: ۲۰ روز گذشته، برنامه‌ها به باشگاه آلومینیوم ارایه شده و منتظر جواب از سوی باشگاه و هیات مدیره باشگاه هستم.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که تیم آلومینیوم پیدا کرده و توقعی که کلیت مردم شهر و استان مرکزی از تیم دارند، باید شرایط به گونه‌ای رقم خورد که آلومینیوم مثل سال قبل با قدرت شروع شود و خواسته‌های مردم محقق شود و این مستلزم آن است که کارمان را زود شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افرود: هر دقیقه و روزی که از دست دهیم از افقی که برای تیم در نظر گرفتیم، فاصله می‌گیرم و دور و دورتر می‌شویم.

رحمتی تاکید کرد: امید است که هرچه سریعتر مسئولان ایرالکو، هیات مدیره کارخانه و هیات مدیره باشگاه به یک جمع بندی برسند که هدف برای سال آینده چیست و هرچه سریعتر وارد بازی نقل و انتقالات شویم و در مرحله اول بازیکنانی که قرارداد ندارند را حفظ کنیم و بعد در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم، تعدادی را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: فاصله ۲ لیگ خیلی کم است، زمان آماده سازی به دلیل شرایط جام جهانی و مسئولان برگزاری دارند، خیلی کم است.

تیم آلومینیوم اراک و پیکان در رقابت‌های هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه شب در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف همدیگر رفتند و به نتیجه تساوی یک بر یک تن دادند.

برچسب‌ها فوتبال اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اراک استان مرکزی فوتبال اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!