Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح پل سنجان اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: تاخیر در تکمیل و بهره‌برداری این طرح، بار ترافیکی سنگینی ایجاد کرده و موجب گلایه و نارضایتی مردم شده و به عنوان یک مطالبه تاریخی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه این طرح سال‌های زیادی با سرعت بسیار کم در حال اجرا است‌، ادامه داد: امسال، سال جهش و شتاب در اجرای تمام طرح های عمرانی استان است و در این راستا از ابتدای سال جاری، عملیات اجرایی بخش زیادی از جاده های فرعی استان شتاب قابل توجهی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی بیان کرد: طرح پل سنجان اراک در ۲ ماه گذشته حدود ۱۵درصد پییشرفت فیزیکی داشته که در مجموع پیشرفت فیزیکی طرح، ۶۰ درصد برآورد می‌شود و امید است تا هفته دولت، این مطالبه تاریخی مردم به اتمام برسد و فشار ترافیکی این منطقه که برای ساکنین و شهروندان ایجاد کرده ، کاسته شود.

مخلص الائمه عنوان کرد: این پل مختص اراک نیست بلکه یک پل مواصلاتی است که بخش‌زیادی از مردم و به ویژه مسافران استان‌های غربی و جنوب غربی کشور از این مسیر عبور می کنند و نیاز است در اسرع وقت عملیات اجرایی این پل به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: از اهالی این محدوده که سختی اجرای این طرح را متحمل شدند و همچنین پیمانکار ،حوزه معاونت عمرانی و اداره کل راه و شهرسازی و همچنین شهرداری تقدیر می شود و امید است این طرح  شتاب بیشتری بگیرد.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: درخواست آحاد مردم شهر اراک، اتمام این طرح عمرانی است و با تغییر مدیریت این طرح و با مساعدت استاندار مرکزی مقرر شده این طرح به صورت سه شیفت فعال باشد و در هر شیفت ۴۰ کارگر فعال پای کار باشند.

محمدحسن آصفری افزود: اکنون پایه‌های پل باقی مانده که امید است در اسرع وقت به اتمام برسد هرچند این امکان وجود دارد که بار ترافیکی شهر افزایش یابد اما امید است شهروندان در این خصوص تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا در شهریورماه این طرح بهره برداری شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری صورت گرفته مشکلی برای تامین اعتبار این طرح عمرانی وجود ندارد و امید است در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این طرح باشیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتبار طرح‌های بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی حضرت ولیعصر( عج) اراک و تقاطع‌ غیرهمسطحی ورودی شهرک صنعتی خیرآباد تامین شده و انتظار می‌رود فرآیند تکمیلی این طرح‌ها شتاب بیشتری به خود بگیرد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی طرح های عمرانی اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی طرح های عمرانی اراک استان مرکزی طرح های عمرانی اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج