Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده این هفته کمیته نظارتی شورای ششم در چهار منطقه شهرداری را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تشکیل کمیته نظارتی این هفته در چهار منطقه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی جلسات کمیته نظارتی این هفته شورای ششم در مناطق ۱۰، سه، هشت و ۹ برگزار شد که منطقه هشت با ۳۶ نفر ارباب رجوع، منطقه ۱۰ با ۲۸ نفر ارباب رجوع و منطقه سه با ۱۰ نفر ارباب رجوع و بعد از آن منطقه ۹ کمترین ارباب رجوع را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جلسه این هفته کمیته نظارتی شورای ششم شهر اصفهان بیشترین مباحث مطرح شده در منطقه هشت مباحث مالی مانند تخفیف، تقسیط و ردیف‌های افراد خاص بود و در ادامه نیز بحث‌های تفکیک بیشترین فراوانی را در حوزه شهرسازی و صدور پروانه به خود اختصاص داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: منطقه ۱۰ با حدود ۱۰ پرونده در خصوص شهرسازی و سه پرونده در خصوص شکایت همسایه‌ها و مباحث شهرسازی بیشترین فراوانی را داشته است و آمار مابقی ارباب رجوع‌ها مربوط به بحث مالی، تخفیف و تقسیط بود.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه سه بیشترین مباحث مربوط به صدور پروانه و مباحث اقتصادی از جمله تخفیف و تقسیط بود، همچنین در منطقه ۹ نیز بیشتر مباحث شهرسازی مطرح بود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور در خصوص شکایت از همسایه‌ها در حوزه شهرسازی، تصریح کرد: نبود اطلاع شهروندان از قوانین شهرسازی عامل ارائه پی‌درپی این نوع شکایت‌ها به شهرداری اصفهان است. لازم است شهروندان برای بالا بردن اطلاعات شهرسازی در خصوص مباحث پروژه ساختمانی نزدیک ملک خود اطلاعات لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری از کمیت و کیفیت تعداد طبقه‌های سطح اشغال یا مسائل دیگر حوزه شهرسازی آگاه شوند، گفت: اگر در همان زمان تخلفی در حوزه شهرسازی محدود ملک آنها انجام شود، شهروندان می‌توانند از طریق ارتباط با سامانه ۱۳۷، مراجعه حضوری به شهرداری اصفهان و درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی https:isfahan.ir ارائه شکایات ساختمانی را داشته باشند.

کد خبر 577632

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مصوبات شورای ششم برنامه ریزی شهری کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان مدیریت شهری شهر سازی پروژه های شهری مناطق 15 گانه شهر اصفهان خدمات شهری محلات شهر مدیران شهری ساماندهي شهري شورای ششم اصفهان عضو شورای شهر اصفهان خدمات شهروندان صدور پروانه ساختمانی ساخت و ساز شهر رضایت شهروندان تماس با سامانه 137 مشارکت شهروندان تخلفات ساخت وساز راه ۴ ساله کمیته نظارتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان کمیته نظارتی حوزه شهرسازی ارباب رجوع شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها به تمام مردم به‌ویژه جامعه شورایی اعم از روستاها و شهرها اظهار کرد: شناسایی مشکلات شهر و رفع نیازهای ضروری شهروندان از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر است.

وی افزود: اعضای مجلس شوراها و شوراهای اسلامی شهر باید برای شناسایی و رفع مشکلات شهر با شهروندان ارتباط برقرار کنند، چراکه اعضای شوراها نمایندگان شهروندانی هستند که در دل محلات و کوچه پس کوچه‌های شهر زندگی می‌کنند و با شنیدن صدای آن‌ها می‌توان به عمق وقایع در شهر پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

فلاح ادامه داد: خط یک متروی اصفهان در دوره‌های قبل راه اندازی شد و دوره ششم مدیریت شهری اصفهان نیز تلاش کرده است خط دوم آن را به بهره‌برداری برساند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 748527

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است