Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پیتر بردشاو به فیلم «برادران لیلا» چهار ستاره داد و درباره آن نوشت: «برادران لیلا» سعید روستایی فیلمساز ایرانی یک درام خانوادگی عظیم، جذاب و شخصیت محور به سبک فیلم های ایتالیایی-آمریکایی با اجراهای خشن است و صحنه عروسی اش نیز بزرگ و تحت تاثیر «روکو و برادرانش» ویسکونتی و «پدرخوانده» کوپولا است و البته در میان صحنه های عصبی پر از سرزنش فیلم نیز ردپای آرتور میلر دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین واکنش‌ منتقدان نشریات معتبر جهان نسبت به برادران لیلا | کارگردانی زیرک که با فیلم هایش انتقاد می کند

 ترانه علیدوستی و پیمان معادی میان تشویق تماشاگران در سالن نمایش فیلم برادران لیلا در کن + ویدئو

این منتقد به بخشی از داستان فیلم اشاره کرد و نوشت: ترانه علیدوستی که برای بازی در فیلم‌های اصغر فرهادی شناخته می‌شود  با نقش آفرینی در نقش لیلای این فیلم دیده می شود؛ زنی که توسط مردسالاری بی‌کفایت به گوشه رانده می‌شود. لیلا با پدر و مادر مسن خود زندگی می کند. او از کمردرد ناشی از استرس و کار بیش از حد رنج می‌برد و اساسا تنها مزدبگیر ثابت این خانواده  است که به تنهایی از چهار برادر بالغ خود حمایت می‌کند.

بردشاو با تمجید از سکانس عروسی فیلم، این سکانس را اوج انرژی فیلم از نظر احساسی خواند و از بازی ترانه علیدوستی در نقش لیلا تمجید کرد و بازی این بازیگر را یک نقش آفرینی فوق العاده در میان گروهی از بازیگران عالی خواند.

کد خبر 679042 برچسب‌ها سینمای جهان جشنواره کن سینمای ایران ترانه علیدوستی نويد محمدزاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جشنواره کن سینمای ایران ترانه علیدوستی نويد محمدزاده ترانه علیدوستی برادران لیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین درباره ورود نیروهای خارجی در غزه به شدت هشدار داد.

در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطین آمده است: ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره حضور نیروهایش در غزه یا ساحل آن به شدت هشدار داده و تاکید می کنیم که این نیروها هدفی مشروع برای ملت و مقاومت آن تبدیل خواهند شد.

کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کردند: هر تحرکی از سوی هرکشوری یا هر نیرویی یا هر قیمومیتی بر ملت ما، سرنوشت آن شکست خواهد بود. آنچه دشمن صهیونیست نازی از طریق کشتار نتوانسته به آن برسد، دیگران هم نخواهند توانست راه به جایی ببرند.

گفتنی است که چند روز قبل روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرده بود که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

در صورت اجرای این طرح، سربازان انگلیسی وظیفه خواهند داشت تا کامیون‌های حامل کمک‌های امدادی را از اسکله غول‌پیکری که ارتش آمریکا قرار است احداث کند، اسکورت کنند. ساخت این اسکله به نوشته گاردین قرار است ماه آینده میلادی در شرق دریای مدیترانه تکمیل و سپس به سمت ساحل غزه رانده شود.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفته است که نیروهای آمریکایی بعد از پایان پروژه مسئولیتی در قبال انتقال کمک‌ها به داخل غزه نخواهند داشت و بر همین اساس وزارت دفاع انگلیس در حال بررسی طرح مشارکت در این ماموریت است؛ طرحی که به گفته منبع نظامی گاردین به‌ دلیل چالش‌های موجود ممکن است به مرحله اجرا نرسد.

کد خبر 6091097

دیگر خبرها

  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟