Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه برخی ادارات ساختمانها و سوله های خالی و بلااستفاده دارند گفت: این سوله ها و امکانات بلااستفاده ورزشی ادارات در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، فاطمه زارع صبح امروز در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری و شورای شهر یزد برای ایجاد فضاهای اختصاصی ورزشی برای بانوان اظهار داشت: بازدیدها و نشست های مختلفی در این حوزه انجام شده است و بانوان هم این انتظار را دارند که هرچه سریعتر در این زمینه اقدامی مناسب و عملی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بوستان طوبی به عنوان یکی از فضاهایی که به عنوان پارک اختصاصی بانوان از آن یاد می شود  فضای مناسبی برای بانوان نیست گفت: الان از آپارتمانها و منازل مردم از تمام طرفها به این پارک و داخل آن اشراف دارند و قطعا بانوان نمی توانند ساعاتی را به راحتی و بدون مشکل در این فضاها سپری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد:  یک فضایی که به عنوان پارک اختصاصی بانوان از آن یاد می شود باید تعغیراتی در آن صورت گیرد تا بانوان بتوانند ساعاتی را به راحتی و بدون مشکل در این فضاها سپری کنند. 

زارع با تاکید براینکه باید هرچه سریعتر فکری برای این موضوع انجام داد گفت: قطعا اینکه بخواهیم به صورت اصولی فضای مناسبی برای بانوان ایجاد کنیم در اهداف بلند مدت امکان پذیر است اما می توان با تدوین طرح های کوتاه مدت، در کمترین زمان برای این مشکل چاره اندیشی کرد.

وی به وجود سوله های خالی در دست برخی ادارات و ارگانها اشاره کرد و گفت: این سوله ها را می توان با کمی تغییر و تجهیز به عنوان فضایی برای ورزش بانوان اختصاص داد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد