Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تغییر قیمت شوینده‌ها منوط به مجوز ستاد تنظیم بازار است، اعلام‌ کرد: تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت مواد شوینده تصویب نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، هرگونه افزایش قیمت مواد شوینده بدون تأیید و مجوز سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبه ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس هر واحد تولیدی که معتقد است به علت افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش هزینه داشته است و سود کافی برای ادامه تولید ندارد، از طریق مجرای قانونی ذی‌ربط مستندات لازم از جمله صورت‌های مالی، عوامل هزینه‌ای و افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز، ارائه کند تا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

بر پایه این گزارش، اگر تشخیص داده شود این افزایش قیمت معقول است در ستاد تنظیم بازار مصوب و اجرایی خواهد شد؛ اما هیچ افزایش قیمتی بدون تأیید سازمان حمایت و مصوبه ستاد تنظیم بازار، قابل‌اجرا نیست و به طور حتم با آن برخورد می‌شود.

اخبار منتشر شده در خصوص موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت مواد شوینده نادرست بوده و هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و افزایش قیمت‌ها تخلف صنفی است.

کد خبر 577753

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قیمت کالا افزایش قیمت مواد شوینده مواد شوینده قیمت مواد شوینده وزارت صمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق افزایش قیمت مواد شوینده ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم