Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:05:17 GMT

پل قوری چای میانه به زودی بهره برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۰۸۸۱

پل قوری چای میانه به زودی بهره برداری می‌شود

مسعود سعادتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: آسفالت این پل با هزینه پنج میلیارد ریال در حال اتمام بوده و با نصب چراغ تیرهای مسیر و تکمیل جدول گذاری و خط کشی آن توسط اداره برق و شهرداری طی روزهای آتی شاهد بهره برداری از این طرح جهت استفاده مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه احداث این پل بر روی رودخانه قوری چای یکی از نیازهای ضروری شهرستان میانه بود، افزود: این پل با ۶ دهنه ۲۴ متری بر روی رودخانه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتی اضافه کرد: احداث پل از سوی راه و شهرسازی؛ آسفالت آن توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای و زیر سازی طرفین پل نیز از سوی شهرداری به اجرا رسیده است. 

فرماندار میانه گفت: پس از برقراری ترافیک؛ ادامه مسیر تا میدان ولایت توسط شهرداری جدول گذاری و زیباسازی خواهد شد و انتظار داریم پروژه به صورت کامل بهره برداری شود و هیچ بخش پروژه ناقص نماند.

برچسب‌ها طرح های عمرانی افتتاح طرح میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی افتتاح طرح میانه طرح های عمرانی افتتاح طرح میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری