Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:39:53 GMT

الغرافه یا استقلال؛ مقصد بعدی قایدی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۰۹۲۰

الغرافه یا استقلال؛ مقصد بعدی قایدی

به گزارش ایرنا، هرچند قایدی فصل را به خوبی در شباب‌الاهلی آغاز کرد، اما رفته رفته حضور این بازیکن در ترکیب تیم اماراتی کم رنگ‌تر شد تا جایی که این روزها شایعات زیادی درباره جدایی این بازیکن از تیم اماراتی جوان به گوش می‌رسد.

قبل از حضور این مهاجم جوان در فوتبال امارات، اخبار و شایعاتی پیرامون علاقه‌مندی باشگاه الغرافه قطر به او شنیده می‌شد اما قایدی به شباب‌الاهلی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون دوباره بحث پیرامون حضور وی در جمع پلنگ‌های قطر مطرح شد.

با این حال استقلال بی میل به بازگشت قایدی به فوتبال ایران نیست. با توجه به اینکه طبق ادعای رسانه‌های اماراتی مشکلاتی بین باشوی کوچک و «مهدی‌علی» سرمربی الاهلی وجود دارد، ممکن است که این وینگر برای حضور بیشتر در میادین آن هم در سال منتهی به جام‌جهانی، تابستان از جمع شوالیه‌های سرخ دبی جدا شود.

این روزنامه قطری بیان کرده که دو باشگاه استقلال و الغرافه تمایل زیادی به جذب مهاجم ایرانی دارند و باید دید در نهایت او برای فصل بعدی، چه مقصدی را انتخاب خواهد کرد.

روزنامه العرب نوشت که با توجه به تمایل هیات مدیره و کادرفنی الغرافه برای عقد قرارداد با بازیکنان خوبی که بتوانند در فصل جدید سطح برجسته‌ای را از خود ارائه کنند، مهدی قایدی بازیکن تیم شباب الاهلی امارات در کانون توجه الغرافه قرار گرفته است.

همچنین استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه به دنبال جذب این بازیکن است به خصوص که با توانایی‌های قایدی در زمانی که پیش از این در استقلال حضور داشت، به خوبی آشناست. ضمن اینکه قایدی پیشنهاد دیگری از تیم سابقش یعنی استقلال برای بازگشت دوباره به ایران را در دست دارد.

برچسب‌ها فوتبال مهدی قائدی آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهدی قائدی آندره آ استراماچونی فوتبال مهدی قائدی آندره آ استراماچونی باشگاه استقلال امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!