Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:52:58 GMT

نگارخانه هنرهای تجسمی در علی آبادکتول احداث می شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۱۰۳۴

نگارخانه هنرهای تجسمی در علی آبادکتول احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر محمد رعیت شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمانه با اهالی فرهنگ و هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: حضور پرشور اهالی این شهرستان در مجامع فرهنگی و هنری نشان از توانمندی، استعداد و ظرفیت بالای این مردم دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اولویت اصلی من از ابتدای انتصاب در سمت مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تعامل بیشتر با خانواده فرهنگ و هنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعیت از همراهی مسئولان شهرستان علی آباد کتول برای رفع موانع معضلات حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان سخن گفت و افزود: امیدوارم با همراهی و هم اندیشی مسئولان شهرستان علی آباد کتول خدمات شایسته و درخوری به خانواده فرهنگ و هنر این شهرستان ارائه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: از آنجایی که تعامل بیشتر با مردم استان در دستور کار دولت سیزدهم و وزارت فرهنگ و ارشاد قرار دارد، در این نشست نیز ابتدا شنونده انتظارات و انتقادات شما هستیم.

رعیت صداقت در عمل را اصل اول خدمت به مردم بیان کرد و گفت: در اینجا آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای میزبانی جشنواره موسیقی مقامی و کتولی علی آباد کتول اعلام می‌کنم.

وی افزود: حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و پیشکسوتان فرهنگ و هنر در شهرستان‌های استان نیز از برنامه‌های آتی ما است و به زودی شاهد حضور این عزیزان در استان خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اعلام آمادگی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول از احداث یک نگارخانه برای ارائه هنرهای تجسمی این شهرستان خبر داد.

در پایان این نشست از منتخبین و برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تقدیر شد.

گفتنی است در جریان نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اهالی فرهنگ و هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان علی آباد کتول، هنرمندان موسیقی این شهرستان به هنرنمایی پرداختند.

کد خبر 5499649

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان محمد رعیت بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه ساختمان متروپل سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر خراسان رضوی ریزش آوار آمار کرونا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود