Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۵ بازیکن را برای حضور در اردوی خرداد ماه دعوت کرد.

* علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی ، امیر عابدزاده، عارف آغاسی، محمد حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صالح حردانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی میلاد محمدی، امید ابراهیمی، مهدی مهدی پور، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی ، امیرحسین حسین زاده، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و علی علیپور نفراتی هستند که طبق نظر اسکوچیچ به این اردو دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بیرانوند، عابدزاده، کنعانی زادگان، مجید حسینی، محرمی، حاج صفی، عزت اللهی، محمدی، ابراهیمی، نوراللهی، جهانبخش، قلی‌زاده، طارمی، آزمون، صیادمنش و علیپور ۱۶ بازیکن لژیونر حاضر در این لیست هستند.

* از بین تیم‌های لیگ برتری نیز فقط چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد در این اردو نماینده دارند و آبی پوشان پایتخت با حضور ۵ بازیکن یعنی حسین حسینی، حردانی، غلامی، حسین زاده و مهدی پور در این لیست رکورددار هستند.

* پرسپولیس(سرلک و ترابی) سپاهان(نورافکن) و فولاد(آغاسی) نیز دیگر بازیکنان لیگ برتری حاضر در اردوی آتی هستند.

* از نکات قابل توجه فهرست جدید اسکوچیچ بازگشت امید ابراهیمی، هافبک باتجربه باشگاه الوکره قطر به جمع ملی پوشان است. این بازیکن ۳۴ ساله بیش از یک سال جایی در تفکرات سرمربی کروات نداشت اما اکنون در نخستین اردوی آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۲۲ نامش در بین نفرات دعوت شده قرار گرفته است. علی علیپور نیز پس از عملکرد خوبش در تیم ماریتیمو و انتقال به ژیل ویسنته بار دیگر شانس حضور در لیست تیم ملی را به دست آورد.

* از چهره های سرشناس غایب این لیست می‌توان به نفرات مصدومی مثل سامان قدوس، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، فرشاد فرجی و مرتضی پورعلی گنجی اشاره کرد. البته کریم انصاری فرد، کمال کامیابی‌نیا، دانیال اسماعیلی فر که در آخرین فهرست تیم ملی برای بازی با کره جنوبی و لبنان در لیست قرار گرفته بودند، در فهرست جدید جایی ندارند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: 16 لژیونر لیست تیم ملی فوتبال 5 استقلالی 2 پرسپولیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.استقلال با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و کماکان صدرنشین است، اما چشم انتظار نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان است، در صورتی که برنده آن بازی پرسپولیس باشد صدر جدول به این تیم می‌رسد. تراکتور هم ۴۱ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول باشد.

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷- مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (۶۴- امیرحسین حسین‌زاده). 

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صابر حردانی (۴+۹۰- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند (۸۸- امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۸۲- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلال بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی تراکتور بیشتر مالکیت توپ را در کنترل داشت و آبی‌پوشان بیشتر دفاع می‌کردند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند