Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این جلسه درباره مباحث مختلف در راستای توسعه هرمزگان و همچنین برنامه ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد.

عبدالله سهرابی دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به سطح روابط کشورمان با عمان و سفر اخیر رئیس جمهور به این کشور، از راه اندازی خط پروازی بندرعباس به مسقط پایتخت عمان و بالعکس از سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده هر هفته در این مسیر پرواز خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای توسعه روابط با کشور‌های همسایه و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می‌توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر (دوحه) اشاره کرد که گام بسیار مهمی در این زمینه است.

سهرابی گفت: این پرواز هر هفته روز‌های چهارشنبه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطوط پروازی شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم