Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در دیداری دوستانه در شهر ونکوور میهمان تیم ملی کانادا باشد تا خود برای مسابقات جام جهانی 2022 قطر آماده کند.

نشریه «تایمز» انگلیس هم خبر داد تیم ملی فوتبال کانادا در دیدار دوستانه میزبان تیم ملی ایران خواهد بود.

بر این اساس فدراسیون فوتبال کانادا لیست 25 بازیکن خود برای دیدار با ایران را اعلام کرد که به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها:

میلان بورجان( ستاره سرخ بلگراد)،ماکسیم کرپو(لس آنجلس اف سی) و دیوید کلر(مینه سوتا).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان:

ساموئل آدکوگبه(هاتای اسپور)،رحیم ادواردز( لس آنجلس گلکسی)، دونیل هنری (لس آنجلس اف سی)،آلیستر جانستون(مونترال)،اسکات کندی(رگنسبرگ)،ریچی لاریا(ناتینگهام فارست)،کمال میلر(مونترال)،استیون ویتوریا(موریرنزه اف سی)

هافبک ها:

استفان اوستاکیو(پورتو)،آتیبا هاچینسون(بشیکتاش)،مارک آنتونی کی(کلرادو راپیدز)،جاناتان اوسوریو(تورنتو)،ساموئل پیت( مونترال)

مهاجمان:

چارلز آندریاس برایم(آیندهوون)،تاجون بوچانان( کلوب بروژ)،لوکاس کاوالینی( ونکوور وایت کپس)، جاناتان دیوید( لیل)،آلفونسو دیویس(بایرن مونیخ)،دیوید هویلت(ریدینگ)،لوکا کولئوشو (اسپانیول)،کایل لارین ( بشیکتاش)ایکه اوگبوی (ترویا)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی کانادا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!