Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:55:52 GMT

مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک بسیار زیاد است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۱۳۲۵

مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک بسیار زیاد است

به گزارش خبرنگار مهر حامد فتوحی صبح پنجشنبه در جلسه تبدیل به احسن زمین‌های اوقاف شهر خاکعلی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکل وقف در این شهر اظهار کرد: تلاش‌ها در جهت اطمینان خاطر و آرامش مردم در فرایند تبدیل به احسن است و این قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان آبیک و بخش بشاریات افزود: مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک به ویژه بخش بشاریات بسیار زیاد است و نیاز به رسیدگی مضاعف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آبیک عنوان کرد: تا پیش از این نگاه ویژه در این شهرستان به بخش مرکزی بوده و بخش‌هایی مثل بشاریات مملو از محرومیت است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی به عنوان خادم باید برای رفع این مشکلات باشد، تاکید کرد: یکی از اولویت‌های این شهرستان خانه بهداشت بشاریات و شهر خاکعلی است.

فتوحی در پایان یادآور شد: اعتبار خوبی برای خانه‌های بهداشت در سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شده و امیدواریم با این اعتبار مشکل خانه بهداشت بخشهای آبیک از جمله بشاریات رفع شود.

کد خبر 5499825

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آبیک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه ساختمان متروپل سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار ابادان آزادسازی خرمشهر ریزش آوار ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد