Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ستاری فر گفت: تکمیل و بهره برداری از طرح آبرسانی یکی از مطالبات مردم روستا‌های شهرستان کرخه است که امید است هرچه سریع‌تر این پروژه‌های مهم آبرسانی به بهره‌برداری برسند.

او به عملیات احداث مخزن ذخیره آب تأسیسات آبرسانی منطقه آهودشت اشاره کرد و گفت: این مخزن به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب پاک و در راستای تعدیل فشار آب منطقه‌ی آهودشت احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری کرخه ادامه داد: انتظار داریم با تلاش جهادی مجری این طرح، قرارگاه سازندگی سپاه و کارفرمایی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد تا مردم روستا‌های کرخه پس از سال‌ها محرومیت نیز طعم شیرین این طرح را بچشند.

پروژه‌های آبرسانی به ۵۸ روستای شهرستان کرخه در ۲ گام اجرایی خواهد شد که گام اول این طرح آبرسانی به ۳۸ روستای خلیفه حیدر با جمعیت ۱۵ هزار نفر است؛ این طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اجرا می‌شود و با تکمیل این طرح نیز امکان تأمین آب ۲۵ هزار نفر عملیاتی خواهد شد.

همچنین در گام دوم این طرح که شامل آبرسانی به ۲۰ روستای میان آب شهرستان کرخه است با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال، آب آشامیدنی پایدار و باکیفیت را برای ۶ هزار نفر فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها آب آشامیدنی سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن