Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، صبح امروز و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی و شهرستانی فاز اول واحد تولیدی کلسینه دولومیت نهاوند به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی که سومین واحد تولید سنگ نسوز در کشور است سالیانه ۳۳ هزار تن فرآورده نسوز به بازارهای ملی و منطقه‌ای از جمله همسایگان غربی، عراق و ترکیه صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد که در فاز اول ۳۳ هزار تن مواد اولیه مورد استفاده در صنایع نسوز  تولید می‌کند برای بیش از۴۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم فراهم خواهد کرد که با راه‌اندازی فاز دوم این تعداد چندبرابر خواهد شد.

واحد تولیدی کلسینه دولومیت  نهاوند در سه فاز اجرایی می‌شود که فاز دوم آن در آینده و با تخصیص اعتبار جدید شروع خواهد شد، ظرفیت تولیدی این واحد در صورت اجرای  فاز دوم آن تا ۱۰۰ هزار تن قابل افزایش است.

برای شروع به کار فاز اول این واحد بزرگ تولیدی حدود ۱۲۰ میلیارد تومان از محل منابع شرکت فرآوری صنایع نسوز ایران هزینه شده و از مزایای این واحد که عملیات اجرایی آناز ابتدای سال ۱۴۰۰  شروع شد می‌توان به تجهیز به فناوری‌های روز با آلایندگی کمتر و  نیاز به نیروی انسانی کمتر اشاره کرد.

در حال حاضر سه کارخانه کلسینه دولومیت در سطح کشور شامل کارخانه دولومیت اصفهان، کارخانه دولومیت دهاقان اصفهان و کارخانه دولومیت نهاوند وجود دارد.

 

انتهای پیام/ 3140/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دولومیت نهاوند وزیر کار کارخانه دولومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است