Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحویل نوزاد رها شده در نازی‌آباد به بهزیستی به علت عفونت‌های داخلی به تعویق افتاد و نوزاد همچنان در بیمارستان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به علت اینکه نوزاد رها شده در محله نازی‌آباد مدت زیادی در زباله‌های شهری (سطل زباله) بوده، دچار عفونت‌های داخلی شده است.

براساس این خبر، کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) با تلاش درحال درمان نوزاد هستند اما با توجه به اینکه کودک به جهت طی مراحل و روند درمان قابل ترخیص نیست، تحویل او به بهزیستی به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایمنا، چند روز قبل نوزادی تازه متولد شده که به تازگی بند نافش بریده شده بود، در سطل زباله‌ای در نزدیکی بیمارستان امیرالمومنین (ع) واقع در نازی‌آباد خیابان شیرمحمدی پیدا شد. بلافاصله پس از تماس مردمی با اورژانس، یک دستگاه موتورآمبولانس به محل اعزام شد و نوزاد را تحویل بیمارستان داد.

کد خبر 577769

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تولد نوزاد نوزاد سرراهی کشف نوزاد در سطل زباله حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران خانواده و آسیب های اجتماعی نوزاد رهاشده در تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه