Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اعلام آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها مراسم عزاداری شهادت امام صادق علیه السلام از عصر امروز پنجشنبه ۵ خرداد تا شام شهادت در روز جمعه ۶ خرداد در حرم مطهر بانوی کرامت برپا خواهد بود.

بر اساس این گزارش پنجشنبه ۵ خرداد از ساعت ۱۸:۳۰ مراسم انس با قران کریم با حضور قاریان قرآن کریم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام نیز پنجشنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دارستانی و مداحی و قرائت دعای کمیل حسن شالبافان دنبال خواهد شد و سپس زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

مراسم روز شهادت امام صادق علیه السلام نیز از بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و قرائت دعای ندبه و عزاداری توسط عباس حیدرزاده شروع می‌شود و قبل از اذان ظهر نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی حسین زاده و مداحی محمد ریحانی و جواد احمدی برگزار می‌شود.

عصر روز شهادت امام صادق علیه السلام نیز محفل عزاداری به زبان ترکی آذری با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی هشترودی و مداحی بهنام عابدینی و شهروز حبیبی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری شام شهادت امام ششم در حرم مطهر بانوی کرامت بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدرضا نریمانی برگزار خواهد شد.

همچنین پنجشنبه شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ مراسم عزاداری به زبان اردو با سخنرانی حجت الاسلام مولانا ذاکر حسین طاهری از پاکستان و مداحی مولانا سید ایمن رضوی در شبستان حضرت زهرا سلام الله علی‌ها واقع در صحن امام هادی علیه السلام برگزار خواهد شد.
صبح جمعه ۶ خرداد هم از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ تا اذان مغرب مجلس عزا ویژه بانوان به زبان اردو در شبستان حضرت زهرا سلام الله علی‌ها برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری امام صادق علیه السلام به زبان عربی نیز جمعه شب مصادف با شام شهادت این امام همام با سخنرانی شیخ علی الزبیدی و حاج ابوبشیر النجفی از کشور عراق از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علی‌ها برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت امام صادق مناسبت های مذهبی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امام صادق علیه السلام شهادت امام صادق مراسم عزاداری سلام الله علی برگزار می شود خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)

(عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم