Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی کشورمان بعد از ناکامی به همراه فاینورد در فینال لیگ کنفرانس مقابل رم نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال آ.اس رم شب گذشته در فینال لیگ کنفرانس به منصاف فاینورد هلند رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمانی این رقابت ها شد.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان در این بازی فرصت چندانی برای عرض اندام نداشت و از دقیقه 88 بازی وارد زمین شد ولی نتوانست مانع باخت تیمش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک ملی پوش ایرانی بعد از پایان سوت بازی نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و برای این ناکامی اشک ریخت.

فاینورد در این بازی فرصت تغییر نتیجه را داشت ولی قدر موقعیت های به دست آمده را ندانست تا شاگردان مورینیو قهرمان جام لیگ کنفرانس شوند.

اخبار داغ 

چرا مهرداد رضایی در تونل قهرمانی مس رفسنجان برای استقلال شرکت نکرد؟ منصوریان: آقایان خودزنی بس است / قلعه‌ نویی 7 جام برای استقلال آورده اشک های ژوزه مورینیو پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا / عکس وضعیت ورزشگاه المپیکو پس از قهرمانی رم در لیگ کنفرانس اروپا / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ کنفرانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حالا که امباپه هفتمین قهرمانی لیگ یک دوران حرفه‌ای خود را برده (6 تای آنها به‌عنوان بازیکن PSG، پس از قهرمانی با موناکو در سال 2017)، سه تاریخ (البته سومی بسته به اتفاقات دو تاریخ دیگر دارد) سرنوشت‌ساز را قبل از پوشیدن پیراهن رئال مادرید پیش رو دارد.

اینکه چگونه امباپه در تاریخ پاری سن ژرمن به یاد خواهد ماند، به این تاریخ‌ها بستگی دارد. اگرچه او برای همیشه برای هواداران تیم پاریسی یک اسطوره خواهد بود، اما اینکه او بتواند ماموریت نیمه تمامش یعنی قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان را به سرانجام برساند، می‌تواند نام او را ماندگارتر کند. عنوانی که در فرانسه فقط مارسی در 1993 کسب کرده و پاریس در سال 2020 به آن نزدیک شد ولی فینال را به بایرن باخت. 

امباپه 14 عنوان قهرمانی با پیراهن پاری سن ژرمن و یک جام جهانی و یک لیگ ملت‌ها با فرانسه به دست آورده است.

 سه تاریخی که سرنوشت امباپه را تعیین می‌کنند، اول و هفتم ژوئن (12 و 18 اردیبهشت) دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند و فینال احتمالی اول ژوئن (12 خرداد) خواهد بود. پاریس اگر از سد دورتموند بگذرد، در ومبلی فینال را برابر برنده بازی بایرن-رئال برگزار خواهد کرد و رویای امباپه وداع با پاریس با جام قهرمانی چمیونزلیگ است. به آن خواهد رسید؟

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل