Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 در روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 خرداد در 4 نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401  با شرکت 64 هزار و 173 نفر در 34 حوزه امتحانی در روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 خرداد در 4 نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد 51 هزار و 565 نفر نیز کارت ورود به جلسه خود را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کرده اند. در مجموع از بین داوطلبان این آزمون تعداد 46 هزار و 459 نفر معادل 72 درصد زن و 17 هزار و 714 نفر معادل 28 درصد مرد بوده اند.

همچنین تعداد 19 هزار و 335 نفر در نوبت صبح پنج شنبه، 17 هزار و 951 نفر عصر پنج شنبه، 13 و 870 نفر صبح جمعه و 13 هزار و 17 نفر در نوبت عصر جمعه در 43 رشته امتحانی و 11 مجموعه رشته امتحانی (که مجموعا پذیرش دانشجو برای 85 رشته دانشگاهی می باشد) باهم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارشناسی ارشد کنکور ارشد پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها