Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:05:31 GMT

کشف انبار دپو 300 تن شکر قاچاق در نوشهر

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۱۹۳۴

کشف انبار دپو 300 تن شکر قاچاق در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نوشهر از دپو مقدار قابل توجهی شکر در انبار یک شرکت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر، ۳۰۰ تن شکر خارج از شبکه توزیع و قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که تحقیقات در این رابطه ادامه دارد، بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اقتصادی به صورت دائم با رصد انبارهای شهرستان از فعالیت افراد سودجویی که برای کسب منافع خود معیشت مردم را با اختلال روبرو می کنند، جلوگیری می کند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مازندران پلیس اقتصادی قاچاق از انبار یک انبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ دهقان اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس