Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:11:20 GMT

خبرنگاران فرماندهان جنگ شناختی نابرابر دشمن هستند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۹۱۹۷۵

خبرنگاران فرماندهان جنگ شناختی نابرابر دشمن هستند

احمدحاجی زاده روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: کشور امروز در قالب جنگ نرم و اقتصادی تمام ظرفیت های خود را روی کار آورده و در تلاش است تا مردم را از دستاوردهای انقلاب ناامید کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه سالجاری را مورد توجه قرار داد و گفت: از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر درخواست داریم تا گنجینه های پنهان دوران جنگ و انقلاب را در شرایطی که بیشترین هجمه فرهنگی در کشور در جریان است را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آیین تودیع و معارفه ها به نوبه خود آیین عبرت برای مدیران و مسوولان است تا به این نکته پی ببریم که فرصت کوتاه مسوولیت و خدمت بسیار زود می گذرد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه جهاد و ایثار در جامعه، یادآور شد: مقام معظم رهبری از تنها افرادی است که با قدرت و جدیت از توسعه فرهنگ شهدا و برگزای کنگره های شهدا حمایت می کند.

در این آیین امیرعلی عموزاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم معارفه شد. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی عموزاده می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل کتابخانه های استان سمنان، مدیرکل سازمان ملی جوانان استان سمنان و ... اشاره کرد.

عموزاده، تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم و سمنان در رشته های روانشناسی و الهیات، محقق و پژوهشگر در حوزه فلسفه و عرفان برای کودکان و تدوین کتب متعدد در این زمینه را در کارنامه کاری و علمی خود دارد.

گفتنی است سید موسی حسینی کاشانی در معاونت امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به کار شد. سیدموسی حسینی کاشانی از ۲۳ بهمن ماه سال ۹۵ عهده دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بود./

برچسب‌ها جنگ شناختی قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ شناختی قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم جنگ شناختی قم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان با حضور نویسندگان و مؤلفان بومی گفت: آثار ارسالی باید برای نخستین بار در محدوده زمانی اول فروردین ‏۱۴۰۱ تا ۲۹  اسفند ‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

علیرضا نوروزی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد وکتابهایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتابهای که توسط نویسندگان و مؤلفان بومی و غیربومی در آذربایجان‌غربی تألیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی اظهارکرد: از هر عنوان کتاب باید دو نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتابهای ارسالی باید در یکی از گروههای تألیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی، با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی وجود ندارد،گفت: کتابهای کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: علاقمندان تا ۳۱ ام مردادماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود