Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فوتبال انگلیس این روزها به دلیل رفتارهای خشونت آمیز هوادارانش دچار چالش شده و اتفاقات بعد از بازی منچستر سیتی باعث شده تا این رفتارهای غیر فوتبالی از سوی هواداران، واکنش گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس را به همراه داشته باشد.

همچنین به دلیل ناآرامی‌ها در فینال مسابقات یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس از حضور تماشاگر در دیدار با ایتالیا محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا همچنین اعلام کرده در صورت تکرار حوادث در دو سال آینده انگلیس یک بازی خانگی دیگر جریمه می شود. 

 ساوت گیت درباره بازی ماه آینده تیم ملی انگلیس با ایتالیا در لیگ ملت های اروپا که به دلیل رفتار خشونت آمیز تماشاگران در فینال یورو 2020 بدون تماشاگر برگزار می شود را خجالت آور دانست.

ساوت گیت در این زمینه گفت: واقعا خجالت آور است. وقتی به اتفاقاتی که در خارج از کشور رخ می دهد به خودم می گویم چرا ما این نظم و انضباط را نداریم؟ این اتفاقات چشم انداز خوبی برای کشور ما ندارد. هواداران باید بیشتر از این مراعات کنند و مواظب باشیم چنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگیس ادامه داد: ما می دانیم این یک مشکل بزرگ است. این رفتارها بازتابی از شرایط جامعه ماست. می دانیم به دلایل اقتصادی، کشور در شرایط سختی قرار دارد به همین خاطر این مشکلات به ورزشگاه هم سرایت می کند.

تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی 2022 قطر به شمار می آید. آمریکا و برنده دیدار پلی آف اروپا(اسکاتلند-اوکراین/ولز) دیگر رقبای شاگردان اسکوچیچ هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ساوت گیت سرمربی انگلیس رقیب اسکوچیچ جام جهانی 2022 قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد

سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین نوشت: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه با انتشار تصاویری از برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

کنعانی با اشاره به این رفتار خشونت‌بار، افزود: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.

 

.

 

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد