Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های بین المللی پاراتکواندو امارات نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش فدراسیون تکواندو، رقابت‌های بین المللی پاراتکواندو امارات امروز پنجشنبه پنجم خردادماه با حضور ۴۶ تکواندوکار از ۱۴ کشور" ایران، امارات، بحرین، قزاقستان، فیلپین، ازبکستان، عراق، تایلند، ژاپن، هند، نپال، اندونزی، مغولستان و لائوس" در شارجه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه کشی این مسابقات برگزار شد و طی آن پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس "مهدی داتلی بیگی "جوان ۱۶ ساله تیم ملی کشورمان که اولین حضور خود در رده بزرگسالان را تجربه می‌کند، دور نخست استراحت داشته و سپس به دیدار «موهیت سینگ» از هند می‌رود. در این وزن ۱۶ ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت.

"سجاد جوانبخت "نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم تیم ملی در اولین دیدار باید با «خاتری کاتریک» از هند پیکار کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار نماینده ازبکستان خواهد رفت.

در بخش بانوان در وزن ۴۷- کیلوگرم" مریم عبدالله پور" دور نخست استراحت دارد و سپس به دیدار برنده نپال و قزاقستان می‌رود.

"رزا ابراهیمی" در وزن ۵۷- کیلوگرم در تنها مبارزه خود به مصاف «کانیکا خونکاوی» از تایلند می‌رود. "سحر قنبری" در وزن ۵۲- کیلوگرم «فریداخن حبیبلائف» نماینده ازبکستان را پیش رو خواهد داشت.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در بخش آقایان، مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر مربی تیم هستند و در گروه بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم است.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی امارات، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه بازی‌های آسیایی هانگژو است.

بیشتر بخوانید 

مردان پاراتکواندوکار ایران برای دومین بار قهرمان شدند

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاراتکواندو ملی پوشان کاراته رقابت های بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند و همگی صاحب پیروزی شدند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. وی در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌شود.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. وی در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کند. وی در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاق مبارزه دارد.   فردا دوشنبه و در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو نماینده تیم جوانان ایران بالای رینگ می‌روند.   بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد