Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس گفت: طرح جهش تولید دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال در این دوره مجلس به قانون تبدیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج، شیوا قاسمی‌پور پیش‌ازظهر امروز در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کر ستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: هر کدام از مسئولان برنامه‌های خود را برای تحقق افق دید 5ساله به ما اعلام‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: طرح جهش تولید دانش بنیان در این دوره مجلس به قانون تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با ادعای اینکه متاسفانه شعار سال در حد یک بنر می‌ماند، تصریح کرد: متاسفانه پروژه‌های نیمه‌تمام سالیان سال است که رها و بلاتکلیف مانده که باید مسئولان این حوزه را تعیین تکلیف کند.

قاسمی‌پور نگاه بخشی به حوزه خاص را یکی از دلایل عقب‌ماندگی و محرومیت کردستان دانست و افزود: از مسئولان استانی انتظار می‌رود همه حوزه‌ها را با یک چشم نگاه کرده و برای جذب اعتبارات و رفع مشکلات حوزه کاری خود تلاش کنند.

130هکتار اراضی به محدوده ارتش کردستان افزوده شد

امیر حمیدرضا رحمت‌پور، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌ قضایی و همه مسئولان که برای رفع مشکل تعاونی‌های مسکن ارتش کردستان تلاش و همکاری کردند، اظهار کرد: مشکل این‌ اراضی از سال 78 بلاتکلیف مانده بود و تعدادی از متقاضیان هم‌ فوت کرده‌ و به زمین خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پس از گذشت 22سال بالاخره مشکل تعاونی‌های مسکن ارتش کردستان در این دولت برطرف شد، افزود: با این اقدام 130هکتار اراضی به زمین‌های ارتش اضافه خواهد شد.

16هزار میلیارد ریال برای تکمیل بزرگرا‌ه‌های اردبیل اعتبار لازم است50 هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان‌غربی اختصاص داده شد

فرمانده ارتش کردستان تصریح کرد: علی‌رغم اینکه ارتش سند مالکیت این‌ میزان اراضی را داشت اما برخی از دستگاه‌ها با ورود و اظهارنظرهای غیرکارشناسی روند اجرای قانون را با مشکل مواجه کردند که انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها قانون برایشان ملاک و اولویت باشد.

در این جلسه معاون راه و شهرسازی کردستان نیز به ایراد سخنرانی و ارائه راهکار پیرامون توسعه استان پرداخت.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه