Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امید کوهساریان گفت: طی هفته گذشته طرح برخورد با فروش البسه نا متعارف در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

او گفت: در این راستا ۴۲۵ واحد صنفی در سطح استان توسط ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی بازدید که ۱۱ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت مقررات، پلمب و به ۳۲۵ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گلستان گفت: در همین خصوص ۱۷۳ لباس نا متعارف جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پوشاک پوشاک نامتعارف پلیس نظارت بر اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری