Web Analytics Made Easy - Statcounter

«منوچهر فخری» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه استان وضعیت ایده الی در حوزه هوای پاک ندارد و مدت هاست با این مهمان ناخوانده مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: پدیده ریزگردها صدمات زیادی در حوزه های مختلف به استان کرمانشاه و کشور وارد می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: جلسات کارگروه اضطرار به صورت مرتب برای تصمیم گیری منطقی و درست آخرین داده‌ها از سازمان هواشناسی و محیط زیست در حال برگزاری است که براساس آن تصمیم گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همشهریان عزیز گله‌مند بودند که چرا تصمیم گیری‌ها به موقع به اطلاع مردم نمی‌رسد. قرار براین شد که براساس برنامه زمانبندی شده، شب ها تا ساعت ۲۲:۴۵ و در روزها تا ساعت ۱۱ اطلاع رسانی‌ها لازم در خصوص وضعیت هوای استان صورت گیرد.

فخری تاکید کرد: از همشهریان تقاضا دارم اطلاعات مربوط به وضعیت جوی استان و تعطیلی ها را فقط از طریق روابط عمومی استانداری، صدا و سیما و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند.

وی با بیان اینکه با تاکید استاندار، سلامت جامعه در اولویت و خط قرمز ما در استان کرمانشاه است، اظهار داشت: ریزگردها منشا خارجی دارد و باید از طریق مقامات کشوری پیگیری و به صورت ریشه ای حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: استاندار کرمانشاه مکاتباتی با وزیر کشور، رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در باره وضعیت جوی استان و ورود ریزگردها داشته است.

وی گفت: تعطیلی همیشه چاره کار نیست و صدمات زیادی به اقتصاد استان تحمیل می شود و این موضوع باید درست مدیریت شود اما سلامت جامعه با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و در اولویت ما است.

به گزارش ایرنا، پدیده ریزگردها در هفته جاری ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان کرمانشاه را برای چندمین بار در سال جاری به تعطیلی کشاند.

استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و بیشتر گرد و غبار ورودی به هوای این استان از کشورهای عراق و سوریه ناشی می‌شود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سازمان حفاظت محیط زیست آلودگی هوا کرمانشاه عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سازمان حفاظت محیط زیست آلودگی هوا استانداری کرمانشاه سازمان حفاظت محیط زیست آلودگی هوا کرمانشاه عراق استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

ایسنا در خبری نوشت: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902615

دیگر خبرها

  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • هوای کلانشهر اصفهان پاک است
  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای اصفهان سالم است
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • هوای اصفهان و زرین شهر ناسالم برای گروه های حساس
  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه