Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خانی رییس هلال احمر سمنان گفت:علی رغم تمامی تلاش‌های انجام شده برای یافتن دختر بچه کالپوشی از سوی تمامی نیرو‌های امدادی، انتظامی و محلی در مدت هفت روز گذشته، متأسفانه اثری از زهرا نیست و ساعت ۱۴ امروز پایان عملیات جستجو اعلام می شود و دختر بچه پیدا نشد.

هم اکنون جستجو برای یافتن دختر هفت ساله اهل شهرستان میامی در جنگل‌های نام نیک بخش کالپوش، به دست کاراگاهان پلیس در مجموعه ناجای استان سمنان سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت بیش از ۸۰ نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر از استان سمنان و گلستان و همچنین نیرو‌های انتظامی حضور داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه نیرو‌های لازم و یک فروند پهپاد شناسایی از استان خراسان نیز برای جست‌وجو به کمک نیرو‌های امدادی استان سمنان آمدند گفت: همچنین در این عملیات جست‌وجو بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های بومی و مردمی روستا‌های دشت شاد، نام نیک و کالپوش نیز حضور داشتند که متأسفانه همه این تلاش‌ها برای پیدا کردن زهرای هفت ساله نتیجه‌ای نداشته است.

به دنبال اعلام مفقودی یک دختر بچه به نام «زهرا عرب‌اسدی»، از اهالی روستای کلاته‌اسد میامی که روز جمعه، ۳۰ اردیبهشت در جنگل‌های دشت شاد از توابع شهرستان میامی اتفاق افتاد،حدود ۲۰۰ نفر از از نیرو‌های نیرو‌های محلی روستا‌های مناطق اطراف به‌ویژه دشت شاد، نام نیک و کرنگ، عملیات جست‌وجوی این کودک را انجام می‌دادند.

این اتفاق در جریان اختتامیه جشنواره دشت شقایق‌های کالپوش و در ساعت ۱۹ و ۳۰ روز جمعه صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی دختر بچه گمشده کالپوش هلال احمر دختر بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • ۲ نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند | ویدئوی جست و جوی امداگران برای یافتن اجساد
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان