Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در دو روز اخیر در شرایطی است که به نظر می رسد برخی اعضا تعمدا نمی خواهند جلسه جدیدی تا قبل از مجمع ۱۰ خرداد برگزار شود.

به گزارش مشرق، روز گذشته در شرایطی که احمدرضا براتی، مهرداد سراجی، طهمورث حیدری، احسان اصولی، خداداد افشاریان و بهرام رضاییان برای حضور در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در ساختمان این فدراسیون حضور یافته بودند اما در نهایت این جلسه به صورت رسمی برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این جلسه اصولی، سخنگوی فدراسیون و حیدری دیگر عضو هیات رئیسه اعلام کردند به دلیل غیبت برخی اعضا مثل میرشاد ماجدی که برای حضور در نشست مدیران فنی فدراسیون های عضو AFC به کویت سفر کرده و البته شهره موسوی که در بازداشت به سر می‌برد جلسه رسمی برگزار نشده اما با توجه به اینکه سرپرست فدراسیون امشب به ایران بازمی‌گردد، احتمال دارد این جلسه پنجشنبه برگزار شود.

با این وجود امروز هم خبری از برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال نبود.

این در شرایطی است که پیش از این، جلسات با حضور شهره موسوی نایب رئیس بازداشتی فدراسیون، به صورت آنلاین برگزار شده بود و به نظر می رسید که می شد برخی اعضای غایب هم به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کنند.

در این میان فارغ از بحث سفر ماجدی، به نظر می رسد برخی اعضا نمی خواهند جلسه جدیدی در هیات رئیسه تا پیش از برگزاری مجمع ۱۰ خردادماه برگزار شود.

طبق برخی شنیده ها احتمال دارد، در جلسه هیات رئیسه، بحث تعویق در جلسه مجمع ۱۰ خرداد مطرح شود و در این باره تصمیم گیری صورت گیرد و به همین دلیل برخی اعضا که پیش بینی می کنند ممکن است در جلسه مجمع عزل گردند، بخواهند تاریخ مجمع را تغییر دهند.

با این حال برخی دیگر مصمم هستند تا مجمع برگزار گردد تا شرایط فدراسیون فوتبال از این وضعیت و ابهام خارج شود.

با تمام این شرایط باید دید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا قبل از مجمع ۱۰ خردادماه جلسه دیگری خواهد داشت یا اینکه بدون برگزاری جلسه، هیات رئیسه راهی مجمع خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت اعضای مجمع هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مهرداد سراجی احسان اصولی تیم ملی فوتبال ایران عزیزی خادم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال هیات رئیسه برخی اعضا جلسه هیات مجمع ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی