Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا و جهان است و ما بدشانس بودیم که با این تیم همگروه شده‌ایم.

محمد هاشم‌زاده سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست در خصوص همگروه شدن تیمش با ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲، اظهار داشت: به‌نظرم گروه A یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران که یکی از بهترین تیم‌های آسیا و جهان است. لبنان همیشه مدعی بوده و چین تایپه هم نه خیلی ضعیف است و نه خیلی قوی. این از شانس بد ماست که با ایران همگروه شده‌ایم.

وی ادامه داد: همیشه به ایران از صمیم قبل عِرق دارم. ۲۰ سال به عنوان بازیکن و مربی در تیم ملی کشورم کار کردم. خیلی برایم سخت است که مقابل ایران قرار بگیرم اما بنا به قرعه و مسوولیتی که در تیم اندونزی دارم، مجبور هستم این کار را انجام دهم.

سرمربی تیم ملی اندونزی عنوان کرد: این اتفاق همیشه بوده و قرعه‌کشی دست ما نیست. امیدوارم بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. به نظرم بازی با ایران می‌تواند یک تجربه خوب برای ما باشد چرا که بازیکنان ما تجربه کافی برای بازی مقابل بازیکنان بزرگ و خوب را ندارند. دیدار با لبنان هم بیشتر فیزیکی است و اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد. 

قرعه‌کشی جام ملت‍‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ امروز انجام شد و در گروه C تیم‌های ایران، اندونزی، لبنان و چین تایپه با یکدیگر همگروه شدند.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتسال ، محمد هاشم زاده ، اندونزی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتسال محمد هاشم زاده اندونزی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید AFC به فوتسال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتسال ایران ثابت‌قدم خطاب کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان به برتری 6 بر یک رسید و توانست راهی نیمه نهایی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به پیروزی ایران نوشت که «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن پیروزی پرگل ایران برابر کره‌جنوبی

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!