Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سیدعمار حکیم و جریان حکمت ملی با بیان اینکه رابطه عراق و ایران همواره بسیار مهم بوده است، گفت: شرایط سخت عراق، نیازمند همفکری و ارتباط میان دو ملت و نقش‌آفرینی رسانه‌های دو کشور در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایران اکونومیست، «سید ضرغام حسینی» نماینده «سیدعمار حکیم» و جریان حکمت ملی عراق در تهران با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی با «علی نادری» مدیر عامل ایران اکونومیست دیدار و ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری با برخی از همکاران اداره کل اخبار خارجی و داخلی گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادری: لزوم اقدام رسانه‌ای موثر در برابر هجمه آمریکایی_سعودی علیه مقاومت 
 علی نادری در این دیدار صمیمانه، گفت: اولویت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کشورهای همسایه، گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با دولت و ملت عراق است چراکه توسعه روابط با عراق برای جمهوری اسلامی از  اهمیت راهبردی و سیاسی برخوردار است.
نادری با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی با دولت و ملت عراق همواره بر اساس راهبرد همسایگی و حسن‌نیت بوده است به بازتاب اخبار بخش عربی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه پرداخت و تصریح کرد: ایران اکونومیست مرجع مطمئن و قابل اتکا در کشورهای عربی است که می‌توان از این ظرفیت برای ارتقای روابط استفاده کرد. 
نادری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره مورد هجمه رسانه‌های آمریکایی، اماراتی و سعودی است لذا باید اقدام رسانه‌ای قوی برای مقابله با این هجمه‌ها انجام داد.

نماینده سیدعمار حکیم: آماده همکاری برای مراسم اربعین هستیم 

سید ضرغام حسینی نماینده سیدعمار حکیم و جریان حکمت ملی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رابطه عراق و ایران همواره بسیار مهم بوده و  ما به عنوان یک رسانه عراقی همواره سعی می‌کنیم تا این ارتباط را گسترش دهیم و با اغلب رسانه‌ها نیز در ایران ارتباط خوبی داریم. 
وی شرایط امروز عراق را سخت توصیف کرد و گفت که این وضعیت نیازمند همفکری و ارتباط میان دو ملت ایران و عراق است و از این رو وظیفه و نقش آفرینی رسانه‌ها در این زمینه ضروری است. 
حسینی با بیان اینکه برخی به دنبال تفرقه‌افکنی میان شیعیان هستند، یادآور شد: برخی به دنبال تفرقه افکنی میان شیعیان ایران و عراق هستند که باید با همکاری میان دو کشور، از این پیچ حساس تاریخی عبور کنیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: علی نادری ، سید عمار حکیم ، خبرگزاری ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: علی نادری سید عمار حکیم خبرگزاری ایرنا جمهوری اسلامی سیدعمار حکیم رسانه ها میان دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۹۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند